Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+ » 17.

Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+

27 feb 2016 - 0:32

430

1

177



17.

Een korte. Ik vraag me af tot hoe ver ik in detail mag gaan als het op seks aan komt? Let me know!

Miranda lag tegen Draco aan te slapen in de trein naar Zweinstein. Ze hadden een coupé voor zichzelf. De trein was leeg. Blijkbaar gingen er weinig mensen nu al terug naar school. Draco was aan het dagdromen. Hij sliep niet. Hij was aan het genieten van Miranda tegen zich aan. Hij dacht aan haar. Haar mooie lichaam, prachtige ogen, wilde sproeten en lange haren. Hij werd hier opgewonden van. Hij dacht aan het moment dat ze seks hadden gehad en kon niet wachten tot de volgende keer. Het voelde goed, vertrouwd. Hij wist dat hij alles met haar kon delen. Nu wist ze natuurlijk ook alles over hem. Net als hij van haar. ‘Ik hou van je’ fluisterde hij en gleed met zijn vinger langs haar gezicht. Ze kreunde zachtjes maar sliep gewoon verder.

‘Ja, ik weet het’ lachte Miranda toen ze de lege leerlingenkamer in liepen. Ook Draco lachte. Hij draaide Miranda om en duwde haar zachtjes tegen de bank. Hij begon haar te zoenen. ‘Ik ben nog nooit zo verliefd en zo opgewonden geweest als nu’ fluisterde hij en beet zachtje in haar oorlel. Ze kreunde voorzichtig en begon hem te zoenen. Samen liepen ze naar boven en liepen de slaapzaal in van Draco. Ze wisten dat alle jongens uit zijn jaar de hele vakantie weg zouden blijven. Toch keek Draco even goed of er echt niemand binnen was. Er stonden geen andere koffers. Draco trok Miranda mee naar binnen en duwde haar op het bed. Hij zoende haar heftig. Veel tong. Hij streelde haar gezicht en gleed door naar haar borsten. Hij pakte deze stevig beet. Miranda had zijn billen stevig vast maar gleed door naar de voorkant. Ze pakte zijn penis vast en voelde hoe stijf deze was. ‘Hmm' zei ze. Ze maakte zijn broek los en begon hem te verwennen. Hij masseerde stevig haar borsten en maakte de knoopjes van haar vestje los. Hij gleed met zijn hoofd naar haar buik en begon deze te zoenen. Voorzichtig probeerde hij haar bh los te maken. Miranda ging iets omhoog en deed haar boven kleding uit met behulp van Draco. Hij gleed met zijn tong naar haar borsten en begon er aan te sabbelen. Draco zijn penid wad ontzettend stijf. Miranda kleedde ook hem uit. Draco gleed verder door en maakte Miranda haar broek los en trok deze uit. Hij gleed met zijn vingers langs haar liezen. Ze bewoog. Hij begon haar oraal te verwennen. Ze kreunde. Ze trok hem omhoog en begon hem heftig te zoenen maar zijn penis in haar hand. Ook hij kreunde zachtjes.


Reacties:


Lily
Lily zei op 16 mei 2016 - 12:10:
Leuk verhaal hoor! Tijdje geleden dat je het gepost hebt, maar zou leuk zijn als je toch verder gaat.