Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 9

Listen to your heart

7 okt 2008 - 19:45

232

4

206



Hoofdstuk 9

Ik kijk kwaad op naar de persoon waar ik net tegen op botste. 'sorry.. Sorry dat ik tegen je op botste, sorry dat ik te laat ben, sorry dat ik niets liet weten ,...' Bill gaat door met verontschuldigen. Hij herhaald het wel 100 keer. Ik leg mijn vinger op zijn lippen. Bill zwijgt meteen. Bill veegt met zijn duim een laatste traan weg 'sorry' zegt hij nog iets. 'shht' fluister ik zacht. Bill houd zijn lippen stijf op elkaar en zegt geen woord meer. Het lijkt alsof het muisstil is. Maar toch praat iedereen nog. Het enige dat ik hoor is Bill's ademhaling, en mijn ademhaling precies op het zelfde ritme. Ik staar in zijn ogen. Hij in de mijne. Het moment is zo perfect. Maar er gebeurt niets. Ik heb al snel door dat Bill niet weer de eerste stap gaat zitten. Deze keer is het mijn beurt. Voorzichtig breng ik mijn gezicht wat dichter naar het zijne. Er verschijnen lichtjes in Bill ogen. Ik verdrink in zijn ogen. Ik haal mijn vinger van zijn lippen en vervang het door mijn mond. Het lijkt alsof de wereld stil staat. Alleen hij en ik. Iedereen rond ons staat als versteend. Iedereen houd zijn adem in. Tenminste dat is wat ik denk. Want iedereen loopt gewoon door en let niet op ons. Kunne ze het dan niet zien? Hoe perfect dit moment is?


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:25:
MOOI<< toen hij haar zag huilen wist hij natuurlijk zeker dat het in ieder geval wederzijds was.. maar hij wou zich niet opdringen, hoe schattig,, Herinnerd zich ineens dat ze niet echt van supergevoelige jongens houd,,, maar ze moeten natuurlijk ook niet opdringerig of playerig zijn hea..
mOooi,,


Libra
Libra zei op 8 okt 2008 - 17:09:
oooooooooooooooooooo hoe sweeeeeeeeeeeeeettt
en wrs zou ik daar zo me open mond naar staan gapen
zoals ik wel is vaker doe.. (lang verhaal)
Kuss.


Laine
Laine zei op 7 okt 2008 - 20:07:
Dat zien mensen alleen als ze het zelf meemaken, schatz, want anders worden ze alleen maar jaloers, dus negeren ze het.


ananas
ananas zei op 7 okt 2008 - 19:44:
ooooh!
kei lief van je dat je het speciaal voor me erop zette!
Danku!
hij is héél erg mooi en zo schitterend verwoord!
maat ik word er zo gelukkig van,
ik weet niet waarom maar het is waar!
ik kan weer niet wachten op het vervolg!

alsjebieft wacht niet te lang, want ik ben er verslaafd aan!