Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Laatste Golf » Proloog

De Laatste Golf

5 april 2016 - 17:25

222

1

131



Proloog

Ik kan mijn benen niet bewegen.

Mijn hoofd bonkt en het duurt een paar seconden om te bedenken waar ik ben. Ingestort. Het gebouw waar ik me twee minuten geleden in bevond is totaal ingestort. Stof stapelt zich op in mijn longen, terwijl ik om me heen probeer te kijken of er iemand bij me ligt.
Niemand. Ergens ben ik blij dat ik de enige ben die hier ligt. Dat betekent dat Adam veilig is. Dat Rylan veilig is. 
De lucht om me heen wordt vochtig, dik en ik merk dat ademhalen lastiger wordt. De klap was groot. Mijn hoofd tolt en ik realiseer me dat, als ik hier niet wegkom, ik Rylan nooit meer zal zien glimlachen…
Ik moet hier weg. 
Het geluid van een verklinkende stem vult de ruimte waar ik me in bevind. Ze zoeken me. 
Ik schraap mijn keel, schreeuw Rylan’s naam, Adam’s naam, maar ik krijg geen reactie. Nog steeds kan ik mijn benen niet voelen en ik besluit om naar beneden te kijken. Te kijken naar wat de schade is die de instorting heeft gemaakt. 
Bloed kleeft aan mijn handen. Ik schreeuw nogmaals en nogmaals, tot ik een reactie krijg.
De brokken steen boven me worden verplaatst en er schijnt licht in mijn gezicht, maar degene die ik boven mij aantref is geen Adam… maar ook geen Rylan.


Reacties:


Rukia
Rukia zei op 13 april 2016 - 11:05:
ben echt benieuwd, geef me maar een melding bij een nieuw hoofdstuk