Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Once Upon A Time » Kidnapped by a devilishly handsome pirate » Kidnapped

Kidnapped by a devilishly handsome pirate

17 juni 2017 - 22:30

385

0

188



Kidnapped

First chapter. Dit verhaal lees je in de vertellers point of view - enjoy, and comment opinions!

'Au!' Een scherpe steek gaat door haar hoofd en Emma doet haar ogen open om de ruimte te scannen. Vaag merkt ze dat ze heen en weer schommelt. Zou ze ontvoerd zijn door een stel Piraten? Ze probeert zich te bewegen, maar zit met haar polsen en benen vastgebonden. Emma tuurt rond de schemerige kamer. Ze kan nog maar net de vage omtrekken van meubels onderscheiden, maar erg goed gaat het niet. Het is bijna compleet donker. Het enige licht komt uit een vuil raam, waardoor een zwakke straal maanlicht naar binnen schijnt. Emma probeert zich te focussen op hoe ze hier terecht kwam. En natuurlijk hoe ze hier weer uit kan ontsnappen.

Alweer een pijnlijke steek. Misschien is ze op haar hoofd geslagen en zo ontvoerd. Emma gokt erop dat ze hier al een tijdje ligt, ze voelt haar spieren branden doordat ze te lang deze houding heeft aangenomen. Hoelang zijn ze al op weg? Zijn ze op open zee? Wat zijn ze met haar van plan? Al die vragen helpen niet echt tegen de opspelende hoofdpijn. Ze besluit dat ze net zo goed weer kan gaan slapen, haar hoofd rustend op de jute zak naast haar, als ze voetstappen hoort. De eigenaar van de voeten nadert Emma steeds sneller en ze begint in paniek te raken. Zal ze doen alsof ze slaapt? Over een paar tellen is de persoon bij de deur. Emma kan geen andere optie bedenken en gaat tegen de zak aanliggen. Net als ze haar ogen sluit hoort ze de houten deur kraken. Schoenen met hakken komen haar kant op. Emma probeert langzaam en regelmatig adem te halen, wat best lastig is met de adrenaline die door haar lichaam giert. De persoon staat nu op een meter afstand van haar. Nou ja, ongeveer. Nu hoort ze ook de ademhaling van de persoon. Het zijn trage, diepe ademhalingen en ze stelt vast dat het een man is. Hij tilt een van haar oogleden op. 'Rustig blijven liggen, niet bewegen' denkt Emma. Ze hoopt dat hij snel weer vertrekt. Ze kan er niet tegen als andere ongevraagd en ongewenst aan haar zitten. Als de man haar haar wegstrijkt, voelt ze een soort woede en machteloosheid door haar heen borrelen. Ze wil wel in actie komen, maar wat zullen de gevolgen zijn?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.