Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » The day I'll never forget, and the school either.....(schrijfwedstrijd) » Go chikens!!!

The day I'll never forget, and the school either.....(schrijfwedstrijd)

3 juni 2009 - 15:30

210

0

223



Go chikens!!!

Ik ga naar Dieter, een vriend van mij, die naast de school woont, maar belangrijker, een die kippen heeft. Ik bel aan en geen 10 seconden later Komt Dieter de deur open doen. "Ben je klaar?" Hij knikt, komt naar buiten en trekt de deur achter zich dicht. We gaan naar het kippenkot waar al enkele kippen in verschillende houten kisten met gaatjes zitten. "Hoeveel zijn het er?" "15" "Perfect" We nemen elk de helft van de kippen en gaan weer naar de school. We gaan onze klas binnen en zetten de kisten neer. Ik haal een spuitbus uit mijn tas en schud er enkele keren mee.
Even later kijk ik naar het resultaat.

WIJ WARE HIER!!
(zodra je weet wie we zijn, onthoud dan onze namen, ze zijn belangrijk)

We laten de kippen vrij, hangen ook aan deze deur een cijferslot en doen dat ook aan de ingang van het gebouw. Het begint half 8 te worden dus we haasten ons naar de poort. Dieter neemt de ijzeren ketting uit zijn rugzak en daarmee sluiten de poort af door er een cijfer én een hangslot aan te hangen. Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voor de eerste leerkrachten aankomen dus klimmen we over de poort en vertrekken richting de stad.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.