Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » In Verwachting » 1 - Proloog

In Verwachting

9 aug 2016 - 21:45

200

0

171



1 - Proloog

Ik verwacht dat mijn vader me wel zal vermoorden.

Ik verwacht dat de blik van mijn moeder al zeggen: "wat ben ik teleurgesteld in jou"

Ik verwacht dat mijn vrienden geschokt zullen zijn, maar dat ze me tegen iedereen zullen verdedigen

Ik verwacht van mijn Oma Molly dat die een gigantische ruzie zal schoppen.

Ik verwacht van mijn Opa Arthur dat die er diplomatiek mee om zal gaan.

Ik verwacht van mijn tante Ginny en oom Harry het zullen proberen te
begrijpen.

Ik verwacht dat James Potter me zal beschermen tegen iedereen die denkt dat
ik een verschrikkelijk iets heb gedaan.

Ik verwacht dat Album Potter het zal opnemen voor me.

Ik verwacht ddat Dominique Wemel aan mijn zijde zal blijven.

Ik verwacht dat Hugo aan de kant van mijn vader zal staan.

Ik verwacht dat Lily Potter tegen iedereen zal zeggen dat ze hun mond moeten houden over mij, haar gekke nichtje.

Ik verwacht dat Teddy Lupin heel erg geschokt zal zijn, maar mij daarna zal behandelen alsof er niks aan de hand is.

Ik verwacht dat Scorpius Malfidus me zal haten zolang ik leef.

Ik verwacht de dat ik van vreemden blikken zal krijgen, waarin ik kan zien "Arme zij" of "Gek meisje"

Maar het belangrijkste van alles, ik verwacht een baby.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.