Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » K-pop » I Need u ( dutch ) » #1

I Need u ( dutch )

10 aug 2016 - 16:17

477

0

242



#1

Pov Romy

'T was zondag middag, ik ging naar een riviertje, ik had een vest aan zodat mensen me niet snel herkennen, ik ging met me voeten boven het water zitten, het water was helder je zag dat er stenen lagen, zou ik springen? ik zag mensen raar naar me kijken ze horen zeggen "wtf wie is dat raar wijf" ze wezen naar mij alsof ik ze niet kon zien, ik stond op en nam een aanloop en wou gaan rennen, ineens hield iemand me arm vast "wat was je van plan?" ik keek naar diegene die me arm had vast gepakt het was een jongen met rood haar en bruine ogen "n-n-niks" "kom op vertel" "ik ken je niet dus waarom zou ik ?" "ik ben Kim Taehyung" "aangenaam kennis met u te maken Kim Taehyung" hij lachte "en hoe heet u?" "ik heet Romy " "cute." "tnx" "waarom wou je springen?" "ik heb zo mijn redenen" ik liep weg van het riviertje "mag ik ze weten?" "ooit, maar nu moet ik gaan, leuk je te leren kennen Kim" "leuk u ook te leren kennen Romy" we lachte, wanneer ik een stukje veder was gelopen draaide ik me weer om, Taehyung keek me nog steeds aan ik lachte, wanneer ik me om wou draaien liep ik bijna tegen iemand aan "kijk eens ff uit trut" schreeuwde die gene en keek me boos aan. ik liep door naar de supermarkt, daar zag ik nog een jongen, hij kwam mij bekend voor, ineens belde me vriendin me, ik keek naar haar profiel foto en toen naar die jongen, omg dat is hem! ik nam mijn vriendin op "Heey Demi, snel vraagje wie zijn die jongens op je pf?""BTS hoezo?" "nou ja kan het zijn dat ik een van hun nu zie hier in de supermarkt""hoe bedoel je ? hoe ziet hij eruit?" ik probeerde zo snel mogelijk sneaky foto te maken "hier"ik stuurde de foto door Omg Romy dat is Jeon Jungkook" "wie?""Jungkook, je hebt ook V, Suga, Rapmonster, J-Hope, Jin en Jimin" "Sinds wanneer is V een naam?""Nee kijk, zijn echte naam is Kim Taehyung" "WOW WACHT WHUT" "Wat is er ?" "Kim Taehyung ?""Ja...?" "Nee ff seri Kim Taehyung?" "Ja....?" "Dan heb ik je morgen veel te vertellen gurl" o-o-oka ?"

Wanneer ik alles had afgerekend ging ik naar buiten , "Hey"hoorde ik iemand zeggen "Hey Tae ! stalk je me ofz?" hij lachte "Nee, ik moest wachten op m'n vriend" "oo" Jungkook stond ineens naast hem en zwaaide "hi" zei ik " Hai, ik ben Jeon Jungkook, maar noem me gwn Jungkook" "Okah" ik lachte

V keek hem een beetje raar aan en jungkook klonk een beetje nerveus .... Ineens werd ik gebeld "Hallo met Romy" "Hallo Romy met Angela van het Ziekenhuis het gaat over u moeder"



-----------------------------

Hey ! dit was #1 van m'n nieuw verhaal

ik hoop dat jullie hem leuk vinden



All the love - E


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.