Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Teen Wolf » Forbidden Love » (no subject)

Forbidden Love

16 aug 2016 - 1:34

213

1

176



(no subject)

"Parrish!" riep Sherrif Stilinsky. Jordan Parrish zat achter zijn bureau op het werk. Hij keek op en zag dat de sherrif naar hem keek vanuit zijn kantoortje. Hij wees twee vingers naar Jordan en gebaarde dat hij naar hem toe moest komen.
Jordan verliet zijn bureau en liep naar het kantoor van de sherrif en zag tot zijn verbazing drie jongeren staan, waaronder de zoon van de sherrif. Scott en Lydia zijn er ook bij. Lydia...

"Parrish! Er is weer iemand een moord.." zegt de sherrif en hij liet de foto's zien van de slachtoffer. Er was een kras in het gezicht, en het was een diepe ook.
"Is het iemand die we kennen?" vroeg Jordan en keek naar Scott.
"Nee, niemand die wij kennen tenminste. Derek is nu opzoek naar het spoor dat hij heeft achtergelaten." antwoorde Stiles.
"Maar we keken dieper in de wonden, en er was iets wat niet helemaal "normaal" was." antwoorde Scott.
Jordan keek met een vragende blik naar Scott, die hem nog een keer de foto's liet zien. "Hier in de wonden zie je iets blauws. Volgens Derek kon het niet zomaar een weerwolf zijn." vertelde Scott.
Jordan zag wat hij bedoelde, het leek op een soort blauw glinsterende poeder.
"Wat kan ik doen?" vroeg Jordan met een vastberadenheid om dit probleem te stoppen.


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 20 aug 2016 - 11:26:
Super leuk!
Maar het is toch Stilinski, of heb ik het fout?