Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wraak.. » deel 1

Wraak..

3 juni 2009 - 19:21

264

0

160



deel 1

“Maar pa, waarom mag ik nu nooit iets doen?!”¯
“je bent 12!”¯
“bijna 13, en jij zei altijd dat jij al volwassen was aan 13! Waarom mag ik dat dan niet zijn?”¯ boos liep het meisje het huis uit. Zo ging het in dit gezin nu bijna elke dag. De vader maakte nog aanstalten om achter haar aan te gaan, maar deed het niet wanneer hij de woorden van zijn vriendin hoorde.
“ ze komt wel terug. Laat ze even afkoelen…”¯
“wat doe ik toch verkeerd? Ik ben alleen maar bezorgd.”¯
“ ooit zal ze het wel begrijpen, Tom. Ooit…”¯
“ maar het is bijna winter en ze heeft alleen maar een T-shirt en een broek aan. Ze is haar schoenen vergeten, zie dat ze koud vat…”¯
“dan zal ze wel rap terug zijn…”¯

De stilte in de straat werd verbroken door luide voetstappen van het wenende meisje dat opnieuw wegliep van huis. Haar lange blonde haar wapperde in de wind. In haar mooie bruine ogen stond verdriet. Voor hoelang ging ze deze keer wegblijven? Luid liep ze door. Niet opkijkend naar de mensen die haar aanstaarden. Wat kon het haar nog schelen? Ze liep voorbij een rij huizen die er levenloos uitzagen. Zo voelde ze zich ook, levenloos. Was het maar waar, leefde ze maar niet meer dacht ze bij haar zelf. Dan liep ik nu hier niet zo. Ze passeerde een rij oude auto’s. Maar ze liep ze straal voorbij. Zij die altijd gefascineerd kijkt naar auto’s, liep er een paar hele mooie voorbij. Ze liep recht vooruit, niet naar rechts, niet naar links, maar vooral niet terug…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.