Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » lieve nick; i love you [PROLOOG] » zijn dat the jonas brothers?

lieve nick; i love you [PROLOOG]

7 okt 2008 - 20:33

457

1

209



zijn dat the jonas brothers?

Ondertussen is het al 6 uur. Ik zit een beetje te klooien met de computer. '' Chantal! eten. '' hoor ik vanaf beneden. '' Ik kom '' roep ik terug. ik sluit gouw de PC af en ren de trap af naar beneden. Ik schuif de stoel naar achter en ga op de stoel zitten. Mijn broertje en zus zitten al aan tafel. '' hoi zus '' zegt mijn broertje. '' Hoi Mark '' andwoord ik. Mijn broertje is altijd zo lief! Hij heeft ook nog zo'n schattige stem voor zo'n 7 jarige jongen. En mijn zus die is ook ontzettend aardig ze is 17. Bij haar kan ik altijd mijn verhalen kwijt zij is ook de enige die weet over die jongens. Ze bood ook aan om elke dag mee te fietsen maar dat hoefde niet van my. Mijn moeder die schept mijn eten op en ik eet als eerste mijn vlees op. Ondertussen praten we een beetje over school enzo. Hoe het was, wat voor cijfers ik heb gehaalt je weet het wel. Als het al kwart voor 7 is gaat iedereen van tafel af. Ik sprint weer naar boven en word gevolgd door mijn zus. IK start de PC weer op. Mijn zus springt op mijn bed en doet de tv aan. '' en? hebben die jongens je nog wat geflikt? '' vraagt ze.Ik knik schament. '' écht? '' meteen is ze oor aan oor. Ik knik nogmaals. '' wat hebben ze gedaan!? '' Ik leg alles uit. Eerst dat ik die omweg nam en dat ze toen me van de fiets af hebben gesleurt. Je weet het wel. Ze kijkt echt ernstig! ''' ik haat ze!! '' Schreeuwt ze niet í¡l te hard. Ik knik. '' Maar ik heb wel een nieuwe jongen ontmoet. '' meteen is mijn hoofd weer in een goede stemming. '' Nick heet hij; Nick jonas hij vertelde op de fiets dat hij nieuw is. Hij is hier komen wonen met zijn broers; Joe&Kevin. '' Mijn zus springt op. '' LIEG JE??? '' haar mond is zo groot als een olifant. '' ik lieg niet zusje! het was hem écht en hij was nog leuk ook =] '' andwoord ik. Ze springt een gat in de lucht! '' Weet je wel wie dat zijn? '' gilt ze. Ik schud mijn hoofd. '' DAT ZIJN THE JONAS BROTHERS MEISJE! '' ze duwt me weg voor mijn computer gouw typt ze de jonas brothers in op google en klikt op afbeeldingen als ik goed kijk naar die plaatjes van hun komen ze me heeeel erg bekend voor! '' WAT! dat zijn hun gweoon! '' gil ik. Ik knuffel mijn zus. '' wij worden beroemd. Hij vertelde dat hij mij erg leuk vond en bloosde een beetje '' '' meisje je hebt het weer mooi voor elkaar! Jij neemt Nick en ik neem Joe. '' zegt ze lachend. Zo praten we een beetje verder over de boys.....


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 8 okt 2008 - 17:07:
Haha, gweldig ^^