Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Wraak.. » deel 6 slecht aflopende versie

Wraak..

3 juni 2009 - 19:29

247

0

175



deel 6 slecht aflopende versie

dit is het eerste deel van de slecht aflopende versie

We maken opnieuw een tijdssprong van 3 maanden. Luna is nog altijd niet terug en iedereen heeft de moed opgeheven: Tom, de politie, Bill…
De affiches van de vermiste Luna hebben plaats gemaakt voor de komende kermissen, wedstrijden, tonelen… niemand spreekt nog over wat er gebeurd is in dat gezin. Het is alsof Luna van de aardbodem verdwenen is.

Een witte roos viel op wit, bij de andere rozen. Een traan werd meegevoerd met de regen en viel op de grond. De witte kist zakte in de grond. Meer tranen vloeiden. Een marmeren blad werd op het hoopje aarde geplaatst. Het was met sierlijke letters beschreven:

Luna Kaulitz
21-12-2008 ~ 3-04-2022


De steen lag er op, en de meeste mensen gingen weer weg. Uitgezonderd enkele die triestig stonden te kijken en proberen elkaar te troosten. Iets wat maar moeilijk ging. Tom, Bill, en de andere leden van Tokio Hotel keken triestig naar het marmeren blad dat ondertussen onder de regendruppels zat. Zonder een woord te zeggen liepen ze naar hun huis. Thuis aangekomen liep Tom door naar de keuken waar een krantenartikel lag. Nog steeds met tranen op zijn wangen liep hij er naar toe en bekeek de titel nog eens: ‘vrouw laat eigen kind vermoorden’ . Nieuwe tranen vloeiden over zijn wangen en boos liep hij naar buiten, richting station. De slagbomen gingen toe en alle auto’s stopten voor de trein die er aan kwam. Een luide tuut volgde en een enorme knal was te horen. Verschrikt liepen de mensen er naar toe…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.