Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » The last message//L.R.H » Hoofdstuk één.

The last message//L.R.H

20 nov 2016 - 15:22

181

0

195



Hoofdstuk één.

Everybody got their demons...

Pov. Luke

Hey,
We zij een jaar later. Ik heb te horen gekregen dat je zwanger bent. En nee, niet van mij. Van iemand anders. Die je wél gelukkig maakt. Die je wél het leven geeft dat je verdient. Je hebt blijkbaar ook plannen om te trouwen. Ik wou dat ik de man was dat dan hey ja-woord tegen je zou zeggen. Maar dat is een illusie geworden. Ik heb je laten gaan. De grootste fout van mijn leven.

Elke nacht huil ik mezlf inslaap. Soms begin ik gewoon uit het niks te wenen. De jongens vragen zich natuurlijk af wat er aan de hand is dan. Maar ik wil hun niet opzadelen met mijn verdriet. Maar goed, ik maak nog meer fouten. Ik heb het gevoel dat ik de fans teleur begin te stellen. Dat ik eigenlijk toch niet in de band hoor. Is dat mischien ook niet de waarheid? Ik weet het niet meer. En ik weet niet hoelang ik het nog vol hou. Het spijt me alvast. Ik hou van je Kimberley. En dat zal ik altijd blijven doen.

Luke H.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.