Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fake love » Two

Fake love

3 juni 2009 - 20:26

446

0

140



Two

Hijs niet echt zo heel lang .

Ik loop samen met Bibi door de school. We kunnen ons lokaal niet vinden en hebben er nog niet echt gedacht om het aan iemand te vragen. Ik kijk Bibi aan en schiet kei hard in de lach. `Uhm Bibi , welk lokaal moesten we ook alweer heen?' `Uhm , iets van O36 ofzo.' `En waaaaaar is dat?' Bibi haalt haar schouders op en trekt me mee een trap op. `Misschien hier?' Ik kijk haar aan en kijk dan weer om me heen. Een paar jongens lopen ons voorbij en kijken ons aan. Dan beginnen ze te fluiten en lopen onze kant op. `Opzoek na een lokaal?' Ik knik. `Eigenlijk wel ja.' `Welke?' `O36.' `Kom maar mee.' Bibi en ik lopen achter de jongens aan en uiteindelijk zien we groot op een deur staan O36. Ik kijk Bibi aan en samen schieten we in de lach. `Hier is het dus , bedankt.' zeg ik. `Geen dank chick.' En de jongens lopen weg. Ik schiet in de lach en leg me hand dan op de deurklink. Snel trek ik de deur open en samen met Bibi stap ik de klas in. Allemaal mensen zitten in een kringetje. En ja hoor , Bibi en ik schieten weer in de lach. `En dan zijn jullie zeker Yana en Bibi?' zegt een man die onze kant op kijkt. We knikken en ploffen dan ergens giegelend op een stoel neer. Die man begint een heel verhaal te ratelen , maar ik luister niet echt. `...jullie vertelen wie jullie zijn.' Ik kijk op en begrijp wat ik net heb gehoord , ookal was het maar de helft van de zin. Als ik aan de beurt ben begin ik te vertellen. `Ik ben dus Yana , ik ben 12 jaar oud en Bibi , dat meisje naast mij is me beste vriendin. Al sinds we klein zijn , zijn we al beste vriendinnen. Mijn hobby's zijn ; voetbal , shoppen en buiten rondhangen. Ik heb een huisdier , een hond genaamd Daisy. Ze is echt heel lief , maar dat is niet echt boeiend. En tjaa dit was het dan wel.' Ik kijk even de kring rond en iedereen kijkt me vriendelijk aan. Ik zak weer onderuit op me stoel en geef de beurt door aan Bibi. `Ik ben Bibi en ook ik ben 12 jaar. Zoals Yana net al vertelde zijn wij al beste vriendinnen vanaf dat we klein waren. Mijn hobby's zijn ; dansen , shoppen en buiten rond hangen. Ik heb ook een huisdier , een konijn genaamd Snuffie. En verder heb ik niks te vertellen.' En zo vertelt iedereen in de klas iets over zichzelf. Als iedereen dat heeft gedaan mogen we weer na huis toe. Dat was dus de hele schooldag. Niks boeiends dus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.