Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Het Huis Anubis » Het Nieuwe Meisje » Hoofdstuk 22: Nevermore's verjaardag part 2

Het Nieuwe Meisje

22 nov 2016 - 19:26

1591

1

193



Hoofdstuk 22: Nevermore's verjaardag part 2

Nadat Wolf eindelijk de waarheid had verteld aan Nevermore voelde hij zich opgelucht dat hij niet meer tegen haar hoefde te liegen. Hij was oprecht gek op haar. Het leeftijdsverschil doet er straks niet meer zoveel toe als ze van de middelbare school af is. Dan zouden ze samen kunnen zijn zonder het geheim te houden. Hem haar de waarheid vertellen was de eerste stap naar rijnheid. De eerste keer dat hij de waarheid had vertelt in zijn leven en het voelde goed.

Fluitend liep hij door de gangen van school. "Wat ben jij vrolijk", zei van Engelen die hem hoorde fluiten. "Gewoon. Het leven is goed soms", zei Wolf. "Nakijken kan nooit leuk zijn, heeft het misschien te maken met Nevermore", zei van Engelen. "Ben ik zo doorzichtig?", vroeg Wolf. Van Engelen knikte. "Sorry, maar ja zo doorzichtig ben je, daarover wil ik je eigenlijk nog even spreken", zei van Engelen. "Je klinkt serieus", zei Wolf verontrustend. "Ze is misschien heel stoer, maar Nevermore is heel kwetsbaar, ze heeft waarschijnlijk meer dingen meegemaakt dan jij en ik bij elkaar", zei van Engelen. "Daar ben ik me van bewust, ze vertelt me altijd alles", zei Wolf. "En jij, vertel jij haar alles, ze heeft iemand nodig op wie ze kan rekenen, als je haar ooit pijn doet dan zou je dat bezuren", zei van Engelen waarschuwend. "Ze is toch niet jou dochter?", vroeg Wolf verbaasd. "Zo goed als, ze is een soort van dochter van onze school vanwege haar speciale situatie, ze heeft iemand nodig, mensen nodig die er altijd voor haar zouden zijn", zei van Engelen. "Ik beschouw je waarschuwing als een compliment, ik ben echt heel serieus met haar, ik zou nooit iets doen om haar te kwetsen", zei Wolf en hij bedacht zich dat hij al een keertje over de schreef was gegaan doordat Nevermore zich gekwetst voelde toen hij tegen haar had gelogen.

"Je hebt al een keer tegen haar gelogen Wolf, laat dat niet nog een keer gebeuren", zei van Engelen die zijn gedachten leek te lezen. "Begrepen", zei Wolf. "Mooi zo, knoop dat maar in je oren, dan zie ik je op Nevermore's verjaardag", zei van Engelen. "Kom jij ook?", vroeg Wolf. "Ja, Nevermore heeft me persoonlijk uitgenodigd, zeer attend van haar", zei van Engelen.

In het scheikunde lokaal was Nevermore niet helemaal erbij met haar gedachten en dat was te merken wat de hele klas was er niet helemaal bij. De Anubis leden waren alleen maar bezig met haar verjaardag en waren benieuwd wat ze had geregeld. "Ga je het ons nog vertellen of hoe zit dat?", vroeg Amber. "Nope, je ziet het vanzelf wel", zei Nevermore die haar hand op stak. "Meneer van Swieten, ik mocht gaan nu toch?", vroeg Nevermore. "Ja Nevermore jij mocht gaan, maar alleen omdat je mij ook hebt uitgenodigd, zeer attent trouwens", zei meneer van Swieten. "Tuurlijk, geen probleem, ik zie jullie in het huis", zei Nevermore vrolijk. "Wat, jij mag weg", zei Amber. "Jup, tot zo", zei Nevermore die snel er vandoor ging om naar huis te gaan.

Ze racte naar het huis en hoopte dat de band nog niet aanwezig zou zijn, dat ze niet voor een dichte deur stonden. Maar het was al te laat. Ze stonden er al. "Hello", zei ze glimlachend. "You must be Nevermore, the birthday girl", zei de leadsinger van de band. "Hello Chris, how are you doing", zei Nevermore. "Good, we are a bit early, I realise that", zei Chris. "Sorry to have keep you waiting, I was stuck at school, but welcome in the home of Anubis, first let me show where you will be performing", zei Nevermore. "Please, then we can set up the band and all", zei Chris. "Cool, I'm so pleased you could make it", zei Nevermore. "No problem, your father was a friend of mine, I'm sorry what happened to him", zei Chris. "Thank you", zei Nevermore.

Nevermore wees de band waar ze zouden optreden. (In de huiskamer). "I'm going to change, I want to be ready before everyone is coming", zei ze. "I understand", zei Chris. "Do you guys want anything to drink?", vroeg Nevermore. "Some water if that's all right", zei Chris. "Of course", zei Nevermore die snel een kan vol water in schonk met ijsblokjes erbij en ze zette wat glazen klaar. "I'll be right back", zei Nevermore. "Take your time", zei Chris.

Nevermore ging snel naar boven en pakte haar mooiste jurk. Een blauwe met zilveren band om haar middel. Deze had Chris haar opgestuurd en dit was de perfecte gelegenheid om hem te dragen. Ze hoorde deur open gaan en mensen naar binnen zien gaan. Ze had de band gezegd dat ze zich moesten verstoppen zodra er mensen binnen kwamen. Nevermore hoorde Wolf zijn stem. Hij was aan het praten met van Swieten. Ze ging langzaam naar beneden.

Wolf zag Nevermore naar beneden komen en zijn mond viel open. Ze zag er prachtig uit. "Wauw", zei hij ademloos. Nevermore werd opgetild door Wolf en gezoend op haar mond. "Eeew get a room", zei Patricia. "Hey, no comment", zei Nevermore.

Nevermore begeleidde iedereen naar de huiskamer. "Ik heb een verrassing, ik presenteer met trots mijn favoriete band... Coldplay!", zei Nevermore en Chris kwam op met zijn band en begon Up & Up te spelen.

"No way", zei Amber die met stomheid geslagen stond. Meerdere mensen waren zeer geshockt over het feit dat een van de beroemdste bands ter wereld in het huis Anubis stond. "Jezus", zei Patricia. "Nee Coldplay", zei Nevermore die grijnsde. "Mag ik deze dans van je?", vroeg Wolf. "Altijd", zei Nevermore. "Hoe ken jij Coldplay?", vroeg Wolf. "Mijn vader kende Chris, Chris is een familie vriend van ons", zei Nevermore. "Jullie Winsbrugge Hennegouwens, altijd vol met geheimen", zei Wolf grijnzend.

Iedereen was aan het dansen en amuseerde zich. "Hey Never, you wanted to play a number on the base?", vroeg Chris. "Yes, that has always been a dream of mine", zei Nevermore grijnzend. "Go ahead, which song do you want to play?", vroeg Chris. "I would love to play Cemetries of London", zei Nevermore.

Chris en Nevermore zongen samen Cemetries of London. "Still the amazing voice", zei Chris. "That is very kind of you to say", zei Nevermore glimlachend. "I'm so sorry that we have to go, but we need to catch a plane for our next gig in London tomorrow", zei Chris. "I understand, it was really nice to see you again, can we take a quick picture before we leave, a group picture?", zei Nevermore. "Of course", zei Chris.

Iedereen die op haar verjaardag was stond op de foto met Coldplay. Nevermore had ook zelf wat foto's gemaakt van haar en Chris samen. Ze had niet zoveel tijd met hem en het was leuk als ze wat herinneringen had aan de weinige tijd die ze samen hadden.

Nadat Coldplay weg was kwam iedereen op haar af. Met name Patricia die scheinbaar een huge fan was van Coldplay. "Never je zit vol verrassingen", zei ze en ze omhelsde Nevermore. "Ach wat kan ik zeggen", zei Nevermore grinnikend. "Beste verjaardagsfeestje waar ik ooit ben geweest", bekende van Swieten. "Ik had niet gedacht dat u Coldplay kende", zei Nevermore. "Ik mag dan oud zijn, maar zo oud ben ik nou ook al weer niet", zei van Swieten. Iedereen lachte.

Langzaam gingen de gasten weg, maar Nevermore wist zeker dat over dit feestje nog lang nagepraat zou worden. Victor deed een keer niet moeilijk over de 10 uur deadline. "Hey Never, waar ga je heen", zei Patricia grijnzend. "Naar Wolf, hij is op me aan het wachten", zei Nevermore. "Oh Wolf", zei Joyce lachend die deed alsof ze omhelsd werd door iemand. "Flauw", zei Nevermore lachend en ze gooide een kussen naar Joyce toe wat leidde tot een kussengevecht maar Nevermore ontsnapte.

"Hey", zei Wolf die op haar stond te wachten in de tuin. "Hai", zei Nevermore glimlachend en ze viel hem om de hals en kuste hem vol op zijn mond. "Je bent geweldig", zei Wolf. "Waarom?", vroeg Nevermore. "Je zit vol verrassingen, je bent altijd spontaan, lief, mooi", zei Wolf. Nevermore bloosde door al die complimenten. "Jij mag er ook wezen", zei ze grijnzend en ze duwde hem op de grond en kuste hem langer. "Ga je mee naar boven?", vroeg ze en ze pakte zijn hand en trok hem weer overeind. "Weet je zeker dat Victor dat goed vind", zei Wolf. "Het kan me niet zoveel schelen wat Victor vind momenteel, het is mijn verjaardag en mijn wil is momenteel wet, niet de zijne, hij heeft net geprofiteerd van mijn kosten, dus straf geven kan hij niet maken", zei Nevermore. Ze pakte Wolfs hand opnieuw en trok hem mee naar haar kamer.

Onderweg kwamen ze Fabian en Nienke tegen. "Hey, geweldig feestje", zei Nienke. "Ja, echt heel leuk", zei Fabian glimlachend. De muziek van beneden denderde nog door de hal. Lost van Coldplay.

Nevermore duwde Wolf op haar bed na de deur goed dicht hebben gedaan. Ze deed langzaam en speels haar jurk uit zodat ze helemaal in haar lingerie stond. Wolf keek geamuseerd. Nevermore kleedde hem uit en bleef hem zoenen.

Vera kwam boven om te controleren of de meeste al op bed lagen en ze hoorde weer gelach vanuit de kamer van Nevermore en gehijg. Ze hoorde Wolfs stem en vervolgens gezoen. Ze beet op haar lippen zo hard dat haar lippen begonnen te bloedden. Ze was woedend. Hoe kon Wolf haar verlaten voor dat... dat kind. Nevermore was zeker niet veilig, niet veilig van haar.


Reacties:


williewortel
williewortel zei op 22 nov 2016 - 19:51:
Ben echt benieuwd, schrijf maar snel verder XXX