Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Vele gebeurtenissen maar wie ben ik? » Hoofdstuk 6 Nog een keer

Vele gebeurtenissen maar wie ben ik?

7 juni 2009 - 17:09

1985

4

254



Hoofdstuk 6 Nog een keer

Waarschuwing voor jongen lezers: Dit verhaal bevat een erotische gedeelte

Laura deed de deur open en liep naar binnen. Ze was bekaf en alleen door het fietsten en die vreselijke sportdag. Okay, het was wel leuk dat wel maar echt liever deed ze het gewoon niet. Laura liep regelrecht naar boven naar de douche toe. Ze deed de stop van het bad er in en deed de kraan aan met het water op ongeveer 43 ˚C. Ze pakte een handdoek en deed wat sop in het water. Ze deed haar sportkloffie uit en gleed het warme water in. Ze deed haar ogen dicht en kon zich heerlijk ontspannen. Opeens klonk Colbie Collet met The little things door de badkamer heen. Ze had de ringtone veranderd in de hoop dat ze minder zou schrikken maar het tegendeel was waar. Ze schrok dus meer. Ze naam de telefoon op: Hoi met Laura. Hai Laura we komen morgen thuis we weten alleen nog niet hoe laat. En de verbinding was verbroken. Dat was haar vader weer met het kort berichtje, fijn komen ze morgen weer thuis. Ze wist niet of ze het fijn vond, aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet. The little things, you do to me are taking me over, i wanna show ya klonk er weer door de badkamer ze was benieuwd wie dit was en ze keek op haar mobiel. Maikel Schreeuwde ze blij en ze nam op. Hai schat, heb je deurbel al gehoord? Nee! Okay, vandaar dat je niet open deed meteen want ik sta voor je deur. Echt? Tuurlijk. Wacht dan nog maar eventjes want ik zit nog in bad. Aaa vandaar Jaa.. maar ik hang nu op dan kleed ik me eventjes aan en dan kom ik naar beneden en ze verbrak de verbinding. Ze sprong uit bad en droogde zich snel af. Ze liep naar haar kamer toe en keek wat ze in haar kast had. Ze trok een speciale spring aan en zocht de bijpassende bh er bij. Snel pakte ze een leuk T-shirt aan en zocht daar een leuk rokje er bij. Ze trok snel alles aan en liep naar beneden en deed de deur open. Daar ben je weer schat! Zei hij blij. Ja en jij blijkbaar ook.Zei ze met een lach en liet hem binnenkomen. Samen liepen ze naar de woonkamer en gingen samen tegen elkaar zitten op de bank. Hoe was je sportdag? Vroeg Maikel. Vreselijk. Zei ze Maar het was op zich wel leuk. Maar was blij om thuis te zijn. En Sarah was vreselijk enthousiast, en vreselijk nieuwsgierig naar jou maar dat was niet zo erg. Hoe was jou dag dan? O gewoon, ik heb deze week nog vrij dus ik verveel me thuis echt enorm ben blij als je deze week ook een dag vrij heb. Antwoordde hij. Opeens voelde Laura wat op haar lippen ze wist wat het was. En ze begon me te doen met Maikel. Echt kijk kon gewoon zo verschrikkelijk goed zoenen. Ze kon het niet uitleggen maar hij kon het gewoon zo goed. Ze was benieuwd naar wat hij nog meer goed in was. Ze voelde dat hij zijn hand op haar onderrug legde en zelf legde ze haar hand in ze haar en begon daar mee een beetje te spellen. Het moment leek wel eeuwig te duren, ze voelde haar hoofd helemaal tollen door al het tongwerk dat hij deed. Tot dat ze weer met haar hoofd op aarde was. De zoen was afgelopen. Maikel duwde haar zachtjes waardoor ze nu op haar rug op de bank lag. Maikel legde haar benen goed en ging half op haar zitten. Lief? Vroeg Laura Wat ga je doen? Wacht maar af schat ontspan maar en doe je ogen maar dicht. Ze luisterde en deed haar ogen dicht. Ze vertrouwde hem volledig. Laura voelde een zoen in haar nek, dit is zo lekker ze wist niet wat ze moest doen van genot. Het voelde een beetje alsof, ze wist het eigenlijk niet zo heel goed uit te leggen maar Maikel ging verder. Hij wreef over haar borsten en ging telkens ook weer een stukje lager. Laura? Gaan we naar boven? Vroeg Maikel. Laura had zo gevoel wat er zou gebeuren maar ze dacht na , eigenlijk wil ik wel meer waar ik ben er nog niet klaar voor. Sorry, Maik maar ik ben er nog niet klaar voor denk ik. Maikel keek haar begrijpelijk aan. Het geeft niet, ik snap het dat je er nog niet klaar voor bent, ik kan het me wel voorstellen. Maikel liet Laura weer opstaan en ze ging zitten op haar eigen plek. Ze voelde dat Maikel een kusje op haar slaap drukte. Ze wist echt dat Maikel het niet erg vond dat hij niet verder kon gaan maar ze wist dat hij wel ooit op een dag er voor zal zorgen. Maikel vond het ondertussen tijd om te gaan en Laura liet hem er uit. Ze ging naar boven en ze sliep snel.
Tringg Fijn dacht Laura, daar gaat me wekker weer. Klaar voor weer een schooldag. Ze moest pas 10 uur op school zijn dus het viel wel mee want ze ging brunchen of lunchen of zo iets. Wat wist ze precies niet, ze had het introductie week boekje niet door echt super door gelezen. Had ze geen zin in. Ze was liever bij Maikel dan zo suf boekje te lezen. Wat dachten ze wel niet daar zo op school. Laura sleepte zichzelf uit bed en trok wat aan. Het kon haar niet zo veel schelen wat ze aan trok. Ze trok een rok aan en bedacht zich dat ze na afloop van school wel langs hem kon. Ondertussen had ze haar T-shirt ook aangetrokken. Trok daarover een paars topje en deed een paarse sjaal overheen ook al was het dan nog zomer. Ze deed haar haar zo als elke ochtend gooide haar tas over haar schouder en liep naar beneden. Toen ze beneden was klikte ze de tv aan eventjes kijken of er nog iets leuks was op tv. Het was pas 9 uur en er was niets bijzonders op tv. Ze had ook totaal geen honger en besloot daarom ook om iets te gaan eten. Ze ging maar op de bank hangen en de tijd uit te gaan zitten. Sarah die was vast en zeker al lang op school. Dat wist ze, dat had ze gisteren nog gezegd. Iets van dat ze nog moesten bespreken ach. De tijd kroop zachtjes voorbij en Laura die steeds weer op de klok keek om te kijken hoe laat het was en of ze al weg mocht. Laura keek weer. Een diepe zucht kwam uit haar mond het was gelukkig half 10 en ze besloot om maar eens weg te gaan. Ze haalde haar fiets uit de schuur, deed alles trouw op slot en fietste stilletjes naar school toe, denkend aan haar vriend.
Laura daar ben je!. Ze werd wakker uit haar droom en keek op. Het was Sabrina ze mocht haar niet zo erg. Dat was van af de eerste dag al duidelijk en volgens haar mocht Sabrina haar ook niet zo erg. Maar dat wist ze nog niet zo heel goed dus ze deed maar gewoon tegen haar. Haai Sabrina zei ze terwijl ze van haar fiets afstapte. Alles goed? Ja hoor met jou? Ook en Laura liep naar binnen. Ze liep de trap op en verzonk weer in haar dagdroom. Ze wilde een tree op gaan maar dat lukte niet helemaal ze vergat dat die tree stuk was. En pardoes lag ze op de trap. huh.. Zei ze verbaast ze keek om zich heen en zag wat er gebeurt was. Ze was gevallen. Great! zei ze zachtjes. Echt een stopwoordje van haar. Ze keek verder of er niemand was. Gelukkig maar anders werd ze dit jaar het lachertje van de school. Ze liep verder naar het lockaal waar ze moesten zijn. Ze keek het lokaal in en zag dat Carla er zat en nog een paar andere. Ook zag ze Lizz en ze ging naast Lizz zitten. En ze begon met haar te praten, over gisteren en over wat ze vandaag gingen doen. Wil iedereen zijn gesprekje staken? Vroeg Carla toen iedereen in het lockaal was. Iedereen richten meteen zijn ogen op Carla Dit is de eerste keer eigenlijk dat jullie mijn zien op gisteren dan na. Ik zal mij ook nog eventjes voorstellen en ik wil dat jullie ook iets over jezelf vertellen. Carla vertelde wat voor hobbys ze had en iets over haar man en kinderen en kleinkinderen. Zo vertelde de klas ook weer iets over zichzelf. Carla begon verder te vertellen over wat ze precies vandaag ging doen. Ze had de klas in 4 groepen verdeeld eentje die de boel ging aankleden, hierin zat Laura toevallig. Een groep die het eten ging verzorgen, het was alleen maar van boven halen, en een groep die alles opging ruimen. En de laatste groep die alles terug ging zetten in het lokaal. Zo gingen ze samen eten het was anderhalf uur dat ze daar totaal bezig waren. Tijdens het eten ging er nog een briefje langs bij wie je in de coach groep wou, dus bij Renate of bij Carla. Samen met Lizz, Verle, May, Roxanne, Floortje, en Ginny die bij hun zaten schreven ze zich in bij Renate. Maandag zouden ze het horen bij wie ze zaten. Na dat iedereen klaar was mochten de eerste twee groepjes gaan. Laura sprintte het lockaal uit om naar Maikel te gaan. De trap af en sprong op haar fietst snel fietste ze naar hem toe. Gelukkig lag zijn huis ook op de route die ze naar school ging. Okay het lag eigenlijk anders. Laura woonde gewoon helemaal achter aan in haar beurt en laat hij nou een stuk verderop wonen. En op een of andere manier fietste altijd al voor zijn huis zelfs toen ze nog ze nog niet van zijn bestaan wist. Ze was bij zijn huis aangekomen en klopte op de deur. Ze bedacht een plannetje en snel verstopte ze zich achter de bosjes. Hij deed de deur open Mmm.. Niemand vreemd. En hij deed de deur weer dicht. Ze slop weer zachtjes richting de deur en drukte weer op de deur bel en rende snel weg. Net toen ze achter de bosjes zat ging de deur open. Aaa, Weer niemand zeker. zei Maikel Wie vindt het toch zo leuk om dit soort spelletjes met me uit te halen? Stefanie?! Kom tevoorschijn! Er kwam geen antwoord. Maikel keek verder rond en zag een fiets voor zijn deur staan. Laura zag zat ze naar haar fiets keek. Grrr zei ze zachtjes. Mm. Wat een mooie fiets zal ik die maar nemen want volgens mij is die voor mij. Zei hij in een poging Laura zo ver te krijgen. Nee! kwam er uit de bosjes vandaan. Aaa. Dus daar zit je. Zei Maikel terwijl hij naar de bosjes liep waar Laura inzat. Dus hier zit mijn slachtoffer Niets Welles en hij keek achter de bosjes en zag Laura zitten. Dus jij wou mij voor de gek houden. Niet waar! Zei Laura met een verontwaardigen stem. Maikel tilde haar op.Maikel laat me los! Gilde ze terwijl hij haar naar binnen bracht. Nee, want stoute meisjes verdienen straf. Hij deed de deur weer dicht toen ze binnen waren en gaf haar een zoen, dat is je straf. Ze moest lachen, ze wist dat hij het toch niet meende. Ze ging samen naar de woonkamer en Maikel haalde wat drinken voor hun. Maikel vroeg wat leuk was om te gaan doen. Ze besloten om een film te gaan kijken The Curious Case of Benjamin Button. Nadat de film was afgelopen bleven ze nog eventjes praten en daarna ging Laura richting huis. Onderweg naar huis bedacht ze zich wat er nog zou gebeuren vandaag. Ze wist het weer, haar ouders waren vandaag thuis gekomen.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 7 juni 2009 - 19:35:
jee! leuk!


Asjeuhh
Asjeuhh zei op 7 juni 2009 - 17:34:
je moet echt verder doen!
't is bère goed!


X


Sweetlady
Sweetlady zei op 5 juni 2009 - 19:41:
oehw snel verder waaro was der nou nie klaar voor nou ja lekker ben je weer wahahha nou leuk joh ga snel verder he:p Xxx Hessie... Je koormaatie


Asjeuhh
Asjeuhh zei op 5 juni 2009 - 19:20:
het is al goed hoor!

X