Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » My life with JB [Love-Story] » My life with JB [2]

My life with JB [Love-Story]

7 okt 2008 - 20:41

373

1

292



My life with JB [2]

Je gooide je fiets neer in de tuin, liep naar de deur en belde aan. Je hoorde gestommel van de trap, en even later ging de deur open.,,Angie!!''zei Chelsea toen ze de deur open deed,'Kom binnen''.,,Ja het zou toch erg zijn als je me buiten zou laten staan hé!''zei je lachend. Jullie liepen naar boven, Chelsea ging achter de computer zitten, en jij plofte neer op de bank.,,Chels?",,waar is de afstandsbediening?''vroeg je. En je kreeg bijna een afstandsbediening tegen je hoofd aan gegooit. Je zette de tv aan op TMF (weetjewelmuziekzender) en liep naar Chelsea toe.,,Chels!!!''schreeuwde je. Je zag dat Chelsea rood werd.,,Wie zijn dat?''en je drukte je vingers op haar computer beeldscherm.,,De Jonas Brothers''antwoorde Chels.,,Who are they?''vroeg je.,,Een band''zei ze,'Het zijn drie broers.,,Hij heeft poedel-haar!!''zei je lachend.,,Dat is Nick''zei Chelsea lachend.,,Hij heeft bakkenbaarden!!''zei je nog harder lachend.,,Dat is Kevin''zei Chelsea iets serieuser.,,En hij.. hij..''zei je nadenkend.,,Ja hij?!''zei Chelsea half lachend en vragend.,,Uhm..hij is wel een beetje normaal''zei je twijfelend.,,Jaja!''zei Chelsea,'als dat jou manier is om te zeggen dat hij het leukst is, is het goed hoor''. Je pakte een kussen en sloeg ermee op Chelsea's hoofd.,,IK VIND HEM NIET LEUK!''schreeuwde je(niet boos hoor). Je liep terug naar het bed en ging op het bed hangen, kijkend naar de tv. Je hoorde Chelsea nog net zeggen,,''Angie loves Joe..''.

Tijdsprong-Middag


Je zat weer over Chelsea's schouder mee te kijken toen ze zei:,,Snel nummer 2 komt van de SuperChart''. Jullie gingen snel op het bed zitten, en hoorde het nummer: So What van P!nk.,,Wie staat er dan op nummer 1?''vroeg je meer aan de tv dan aan Chelsea. TV:''En deze week op nummer 1 in de MTV SuperChart..''. Je zag drie bekende jongens in het beeld komen, en hoorde Joe zeggen dat dat meisje de hele tijd naar hem zat te kijken. Toen begon hij te zingen. Dat kon hij wel aardig dacht je. Je hoorde Chelsea keihard meezingen en dansen. Je lachte, raar kind toch. Je vond vooral de videoclip wel lachen.
Toen kwam er een donkere man in beeld. Je keek Chelsea raar aan, en ze zei:,,Dat is Big Rob''en ze ging proberen hem na te rappen. Toen het nummer was afgelopen keek Chelsea je grijnsend aan.,,Wat vond je ervan?''vroeg ze.,,Big Rob is cool''antwoorde je droog.


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 8 okt 2008 - 16:27:
Haha
Gwéldig ^^