Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Standalones » 5AM

Standalones

5 aug 2017 - 21:01

325

0

325



5AM

Het Kerstbal was al uren afgelopen, maar Scorpius en Albus waren stiekem naar buiten geglipt terwijl de docenten begonnen met het opruimen van de Grote Zaal.
Ze grinnikten nog na van de Vuurwhiskey en Peperbier. Ze hadden niet mogen drinken, maar ze waren zeker niet de enige zevendejaars die stiekem alcohol hadden meegenomen. Scorpius duwde een van Albus’ zwarte lokken uit zijn gezicht. Albus’ haar bleef er echter een springerig en rommelig uitzien als altijd.
“Wat vond je ervan?” vroeg Scorpius terwijl hij Albus met een glimlach aankeek.
Albus haalde zijn schouders op. “Volgens mij was het wel oké, ik had niets beters verwacht.” Hij keek zijn vriendje aan. “Ik denk dat we ze wel een beetje hebben laten schrikken.” Hij grinnikte.
Scorpius moest ook lachen. “Dat had ook niet anders gekund. De zoon van Harry Potter met de zoon van Draco Malfidus, ik zou bijna beledigd zijn als de Heks&Haard er niets over schrijft.”
Albus gromde. “Noem me niet zo, je weet dat ik er een hekel aan heb.”
Scorpius glimlachte. “Sorry, lieverd.” Hij zag Albus rillen. “Zullen we maar naar binnen?”
“Ik wil bij jou blijven,” antwoordde Albus en hij gaapte.
Scorpius pakte zijn hand vast en trok hem zachtjes richting het kasteel. “Kom, volgens mij moet jij naar bed.”

Ze slopen hun slaapkamer binnen. De andere jongens sliepen al een paar uur, dus ze moesten stil zijn om niet betrapt te worden.
“Wil je bij mij blijven?” fluisterde Albus.
Scorpius grinnikte. “Ik slaap twee bedden verderop, dus ik ben niet ver.”
Albus gromde. “Nee, ik wil je hier. Ik wil jouw lichaam tegen het mijne voelen.”
Met een scheve glimlach gaf Scorpius toe aan het verzoek. Hij klom bij Albus in bed en omhelsde zijn warme lichaam.
Ze hadden nog nooit samen in een bed gelegen, want hun medeleerlingen mochten niets van hen weten. Dit was echter een speciale avond geweest. Scorpius was trots dat hij eindelijk zijn vriendje aan de wereld had kunnen tonen. Met een glimlach op zijn gezicht viel hij in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.