Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Their legacy (or: part two.one of the Potter family) » Het Einde, maar nog niet helemaal

Their legacy (or: part two.one of the Potter family)

15 jan 2018 - 14:09

214

1

193



Het Einde, maar nog niet helemaal

Mijn lieve, super geweldige lezers!

In een sneltreinvaart is dit verhaal op papier verschenen. Ik heb er om gelachen, gehuild, gescholden en vooral met veel passie aan gewerkt. Ik hoop dat jullie er met het lezen net zoveel van genoten hebben als ik.
Maar, wees niet getreurd!
Hoewel Rebella nu een 'volwassen' vrouw is, maar Nayla een veertienjarige tiener... houdt dat in dat jullie nog niet van haar af zijn!
Aangezien het al 43 hoofdstukken waren geworden heb ik in nader overleg met mezelf besloten om een deel 3 te maken- over Nayla!
Het verhaal zal daar verder gaan waar ik gebleven ben!

Ik wil jullie allemaal heel heel erg bedanken voor het lezen van dit verhaal!
Als eerste; Maaike, want zonder jou, had Nayla nog niet een kwart van haar grappen tot werkelijkheid kunnen brengen!
Als tweede; Narcissa, hoewel er eeuwigheden zaten tussen sommige hoofdstukken ben je trouw blijven lezen én reageren (waar ik soms echt om moest schateren)! Dankjewel daarvoor!!!
Als derde; Rukia, ook jij bent blijven lezen, en reageren. Ik heb zo vaak om gelachen heb! Dankjewel voor je support!
Als vierde; al mijn lieve vrienden die me ideeën, support en tips hebben gegeven!
En dan natuurlijk álle mensen van deze site die het mogelijk hebben gemaakt het hier te posten!

Met heel veel dank en tot in deel 3!
Roos aka Rebella


Reacties:


narcissa
narcissa zei op 15 jan 2018 - 23:40:
Go Nayla!
Ik weet zeker dat haar gaat lukken om ons ook in het derde deel te laten lachen en huilen.
Ik heb Nayla in hard gesloten