Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » A story about Ruby » Hoofstuk 2 De reis kan beginnen

A story about Ruby

13 okt 2018 - 9:12

357

0

157



Hoofstuk 2 De reis kan beginnen

Ruby heeft Seth ontmoet daarna is ze naar huis gegaan.Het was avond en ze is gaan slapen.

Ruby deed haar ogen open.”Hoe laat is het” dacht Ruby. Ze keek naar haar pokebal vormige wekker. Het was 8 uur s’ochtends.”Yes” dacht Ruby “Nog maar een uur en dan mag ik mijn pokemon kiezen ga mezelf maar snel aankleden”. Ruby sprong met veel vreugde haar bed uit ze pakt haar kleren en trok het aan.Ze liep naar de badkamer ze waste haar gezicht , kamde haar haar en poetste haar tanden.Toen ze benede was zat haar moeder op de bank.”Goedemorgen” zei Ruby.”Goedemorgen Ruby”zei Ruby’s moeder “Heb je lekker geslapen”. “Ja”zei Ruby.”Heb je er zin in vandaag” zei Ruby’s moeder.”Zeker” zei Ruby “Ik heb hier langer op gewacht dan ik vroeger ooit dacht dat ik zou doen”.”Mooi” zei Ruby’s moeder.”Doe je wel voorzichtig op je reis” “Tuurlijk mam ik pas op” zei Ruby.”Oke eet maar even snel wat en ga dan maar je wil niet te laat komen”zei Ruby’s moeder.”Nee” zei Ruby. Ze pakte een cracker met kaas at het snel op en nam snel een slok koffie ze pakte haar tas.”Dag mam” zei Ruby. Haar mieder kwam naar haar toe en gaf haar een knuffel.”Ik ben trots op je” zei Ruby’s moeder.”Ik moet gaan mam” zei Ruby.”Dag Ruby” zei Ruby’s moeder.”Dag “zei Ruby.Ze liep de deur uit.”Ik moet op schieten”dacht Ruby. En ze rende naar het pokemon Laboratorium. Ze kwam daar aan een stond een man met een witte labjas en een bril.”Ik kom voor mijn eerste pokemon”zei Ruby. “Volg me”zei de man. Ruby keek om haar heen ze zag allemaal apparaten ze keek ook naar de vloer.”Alles is hier zo wit” dacht ze. “ Professor ik heb hier iemand voor u”zei de man.”Jij moet Ruby zijn” zei de professor.” Ja “ zei Ruby. “Mijn naam is professor Birch maar iedereen noemt me de pokemon professor” zei professor Birch. “Kom Ruby hier kan je een pokemon uit kiezen , dit zijn 3 speciale pokemon dit is Treecko ,dit is Mudkip, en dit is Torchic” zei professor Birch “ Welke kies je”. “ Ik ga voor “zei Ruby “ Torchic”.”Vanaf nu is Torchic je partner” zei professor Birch.”Leuk je te leren kennen Torchic”zei Ruby “Torrchic” zei Torchic.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.