Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Hof van hoop en dromen » Rhysand

Hof van hoop en dromen

14 okt 2018 - 9:00

394

0

108



Rhysand

Cassian was al in het herenhuis toen we aankwamen - wat heel normaal in want ik heb hem uitgenodigd. Ik zag feyre haar verbaasde blik toen ze zag dat cassian hier was. Dus legde ik haar vlug uit dat ik hem had uitgenodigd. Even later verschenen ook azriel, mor en amren. “Oke nu vragen jullie je zeker af wat jullie hier doen?” Zei ik “we gaan op restaurant!” Azriel mompelde iets wat ik niet verstond en cassian zek “Waarom moeten we mee? Ik heb wel wat beterste doen dan op restaurant te gaan.” “Omdat, beste vrienden exact 2 jaar geleden feyre..” Ik keek feyre diep in haar hazelnoot bruine ogen, de ogen waar ik mezelf in kan verliezen, de ogen die me kunnen laten lachen en huilen, de mooiste ogen die ik ken. “.. hier voor het eerst kwam! Toen zijn we naar dat restaurantje gegan waar we nu ook geen gaan!” Ik hoorde feyre kreunen. “Dat hoeft echt niet hoor rhys” maar ik onderbrak haar “o jawel dit moet in stijl gevierd worden” zei ik met een grijns op mijn gezicht. Ik wist hoe weinig ze van feesten hield, laat staan als de feesten om haar draaien. “Om 7 uur gaan we naar daar dus zorg dat je klaar staat!” Toen ik alles had gezecht wat ik moest zeggen wiekten Azriel en cassian bijna meteen weg maar mor bleef nog even, ze zocht sam, met feyre een jurk voor deze avond. Toen iedereen weg was trof ik feyre aan in bad. “Je weet dat ik zulke feesten haát waarom doe je er dan moeite voor?” Vroeg mijn metgezelle “juist om die reden” antwoorde ik met een grijns.
“Illyrische baby” zei ze met een zucht, en draaide met haar ogen. Ik wandelde naar haar toe en drukte een kus op haar hoofd. Ze vroeg wat ik ging doen dus antwoorde ik: “middag eten waken lieverd.” Ze grijnsde naar me, ze wist dat ik niet kon. Ik gaf haar een gespeelde boze blik en liep toen naar de keuken nu ik mijn 2 half geesten naar huis heb gestuurd voor een korte vakantie kookte ik zelf.. ik warmde wat soep op met brood voor ons middag eten en ging toen door de papieren en aanvraag formulieren. Het waren er veel meer door de aanslag die er in velaris is gepleegd. Ik zou dus goed moeten doorwerken


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.