Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Andere Wereld [GESTOPT] » De Andere Kant

De Andere Wereld [GESTOPT]

6 juni 2009 - 20:24

217

1

201



De Andere Kant

Daar stond Kaiya dan, met de deo nog in haar hand. Ze keek om zich heen. De lucht was donker en de wolken waren grijs. De bomen waren kaal en er scheen een mysterieuze volle maan. Ze zag een paar vleermuizen voorbij vliegen en hoorde in de verte het geluid van een wolf. Haar kleren waren wat gescheurd en ze waren net zo zwart als de nacht. Kaiya wilde opeens niet hier zijn. Ze draaide zich om en zag de Spiegel, die tussen twee rotsen hing. Zou ze nog terug kunnen? Ze zag de badkamer door de spiegel. Kaiya nam een aanloop en sprong tegen de Spiegel op. Ze dacht dat ze weer terug in haar badkamer viel, maar ze botste tegen de Spiegel op. Ze wreef over haar schouder. Kaiya probeerde het nog een paar keer, maar nee... Ze was voor eens en altijd opgesloten in deze wereld. Ze ging zitten op de koude grond. Ze voelde zich zo alleen... Was ze nou maar niet die Spiegel ingegaan... Maar hij had haar zo verleidt... Kaiya gaapte. Ze was moe, ookal was het in hí¡í¡r wereld nog middag. Zachtjes liet Kaiya zich liggen en viel in een niet zo rustige slaap. Misschien was het een droom, dacht ze, ik wordt gewoon weer in de badkamer wakker, toch?


Reacties:


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 7 juni 2009 - 11:19:
Cool!
Snel verder please!!!!!~<333