Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » The buyed wardrobe » Chapter VIII

The buyed wardrobe

6 juni 2009 - 22:06

247

1

308



Chapter VIII

Chapter VIII:

Iedereen lag vredig te slapen, Skandar en Rilian met hun voeten uit hun bedden en Dorien met een arm op Rilian zijn gezicht..
Dorien werd wakker en keek op haar gsm. 11:23 u.
“Jongens, wakker worden het is al half twaalf!”¯ riep ze plots klaarwakker.
“Huh? Wat is er?”¯ vroeg Ellen moe.
“We moeten verder, het is al half twaalf!”¯ herhaalde Dorien opnieuw.
“pff, goed dan.”¯ Zei Ellen en ze kroop uit het lekker warme kleine bed waar Edmund nog in lag te snurken.
“Wat een slaapkop en ronker!”¯ Zei Rilian.
“Anders is hij toch ook meteen wakker?”¯ Vroeg Dorien.
“Ja, anders wel... Wacht hé!”¯ Zei Ellen en ze liep naar het diepste en donkerste punt van de kamer, ze draaide zich om en liep razendsnel naar het bed en sprong juist naast Edmund.
“WAT WAS DAT!”¯ Schreeuwde Edmund die meteen overeind sprong.
“Dat was ik, snurker!”¯ Zei Ellen en ze gaf Edmund een por in zijn zij.
“Snurker?”¯ Vroeg Edmund nog slaperig.
“Ja, jij snurkt!”¯ Zei Ellen, maar Rilian kwam tussen beide en zei dat ze door moesten gaan.
“Goed, we gaan door.”¯ Zei Edmund nog half slaperig en hij liep naar de deur en deed hem open.
“Naar waar gaan we nu eigenlijk?”¯ vroeg Ellen nét voor Edmund de deur uitliep.
“We kunnen naar de Cauldron Pool gaan en daarna naar Archenland en dí¡í¡rna naar Ettinsmoor.”¯ Antwoordde Edmund en hij liep weer naar binnen om alles in te pakken.
“Zonder spullen kunnen we niets doen hoor, Edmund!”¯ Lachte Rilian.

Even later was alles ingepakt en liepen ze naar buiten.


Reacties:


achiestalker
achiestalker zei op 6 juni 2009 - 22:08:
yyaaaaaaaaaaaaaay ;d great