Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Fake love » Three

Fake love

7 juni 2009 - 0:07

411

0

121



Three

Thuis aangekomen gooi ik mijn schooltas , waar niks in zit , ergens in de hoek van de woonkamer. Gapend plof ik neer op de bank. `Maaaam , wil je wat cola voor me inschenken?' Er komt wat gemompel uit de keuken en niet veel later komt mijn moeder de keuken uit met een glas cola. Ze zet het glas voor me neer op de tafel. Ik knik dankbaar en klik de tv aan. Ik zap wat , maar zie dan dat er niet echt is boeiends op tv is , dus zet ik het maar op een zender. Het gaat over loverboys. `Best interessant programma.' denk ik. `Mij zou dat nooit overkomen.' Ik kijk het programma af en zet de tv uit. Mijn tas pak ik op en sleep die mee na me kamer. Ik gooi hem ergens willekeurig in een hoek. Met een harde plof laat ik me op me bed vallen. Weer gaap ik diep. Er is ook echt niks te beleven hier. Ik heb maar een saai leventje. Geen vriendje waarmee ik veel op zou kunnen trekken. Veel vriendinnen heb ik wel , maar de meeste wonen hier ver vandaan of ze hebben nooit tijd. Waarom heb ik nou niet zoveel spanning in me leven? Ik zou echt graag een gezelliger leven lijden. Niet dat dit leven ongezellig is ofzo , maar dan nog. Zuchtend draai ik me op me buik en staar na de witte muur waar een paar posters hangen van rappers. Ik pak me i-pod en het liedje Ismo - Ik laat jou niet gaan , dreunt door de oordopjes. Langzaam begin ik mee te zingen. Als dat liedje is afgelopen dreunt het liedje Makka - Waar is de engel , door de oordopjes. Ook met dat liedje zing ik mee. Niet wetend dat ik langzaam aan in slaap dommel.

Ik voel hoe ik langzaam zachtjes door elkaar word geschud. Moeizaam open ik me ogen en kijk ik het vriendelijk gezicht van me moeder. `Kom je eten schat?' Ik knik en wrijf in me ogen. Niet wetend dat ik nog make-up op heb. Ik sta op uit me bed en loop samen met me moeder de trap af. Ik ruik de geur van frietjes. Logisch dus dat we frietjes eten. Ik ga aan de eteltafel zitten en schuif me stoel aan. Ik gooi wat friet op me bord en spuit wat mayonaise op me bord. Ook pak ik een frikandel. Langzaam begin ik het op te eten en tussendoor klets ik wat met me moeder.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.