Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 31: Will it be okay?? ....

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

7 juni 2009 - 11:47

1005

1

259



Part 31: Will it be okay?? ....

Vorige keer
Bill: Mandy, ge weet niet hoe goed ge zijt! Ben blij da ik gewacht heb tot ge er klaar voor waard Jij: Ben ook blij dat ge hebt kunne wachten *kus* Als mijn papa nu hier was é die had u levend gevild als die ons zo vond. Bill: Gewoon zorgen dat, dat niet meer gebeurt é! :p Jullie staan op en jullie wassen jullie. Als jullie onder komen zien jullie iemand. Jij: Oh nee! Da kan nie waar zijn !!! Je zag . . .



POV Mandy



Je zag je vader. Je liet snel Bill zijn hand los. Jij: Papa! Alles goed? Je liep naar hem toe en wou hem knuffelen, maar hij duwde je weg. Je keek hem onbegrijpend aan. Pap: Wat doet HIJ hier in huis en wat was al dat kabaal boven. En zeg niet niks want heb gehoord wat da was. Jij: Papa, Bill is mijn vriend nu en waarom moe ik zeggen wat we boven in de douche .. Je slaat direct je handen voor je mond. Pap: IN DE DOUCHE ?!!! Jij: Pap hou u nu rustig!! Pap: Bill! Mijn huis uit nu !! en wil u hier nie meer zien !! Jij: maar papa hij slaapt hier al maanden omdat hij nergens heen kan! Pap: Boeit me niet Mandy!! Bill, Mijn huis uit NU !! Jij; Nee, Bill blijf hier! Bill: Ik ga maar beter Mandy. Denk da jullie nog veel bij te praten hebben. Bill doet zijn schoenen aan en zijn jas aan. Je laat hem buiten. Bill: Schatje alles komt goed. Zeg gewoon dat ik met mijn ribben hier ben komen wonen voor een tijdje. Jij: Maar dan vraagt hij weer wat er gebeurt was en heb geen goesting omdat van in het zwembad te vertellen. Bill: Begrijp u! Ik ga naar u mama haar werk en zeg wat er gebeurt is en dan zal ik zien, oké? Jij: Oké Bill pakt je vast en geeft je een tedere zoen die al snel in een TZ veranderd. Hij laat je los en zegt Schatje bel me é ! Jij: Oké Hou van u! Bill: Ik ook van u! en je ziet Bill verdwijnen.

Je gaat terug naar de living. Pap: Leg me nu eens uit é! Je legt héél het verhaal uit. Da wil ik toch wel eens bespreken met u mama hoor!! Ga maar naar boven en da ik u nie meer zie tot u mama thuis is! En Bill komt hier niet meer binnen! Jij: Ik HAAT u !!!!! en je loopt wenend naar boven en je gaat op bed liggen en je huilt helemaal uit.





POV Bill



Je wandelde van Mandy huis. Je zag Mandy je nog droevig nakijken. Je liep zo snel je kon naar het werk van haar moeder. Je kwam na een half uurtje aan. Ze werkte op een modellenbedrijf. Je gaat naar de balie. Baliebediende: Waar kan ik u mee helpen? Jij: Is Cindy Lopez hier? Baliebediende: Ja, wie mag ik zeggen dat er is? Jij: Bill Kaulitz en zeg dat het met Mandy te maken heeft. Baliebediende : Oké wacht even. Ze belt en even later krijg je antwoord. Baliebediende: U kan daar gaan zitten. Cindy is zo meteen daar. Jij: Oké bedankt! Na 5 minuutjes kwam Cindy de lift uit. Je liep al naar haar toe en ze gaf je knuffel. Cindy: Bill wat is er jongen? Ge klinkt zo in paniek. Jij: Kan ik da zeggen ergens anders nie zo openbaar. Cindy: Natuurlijk, kom maar mee naar mijn kantoor. Jij: Merci. Je volgt haar en je komt een chic, groot kantoor binnen. Cindy: Bill zeg eens wat is er. Jij: wee nie goed hoe ik het moet zeggen. Cindy: Gaat het over seks ofzo? Jij: Ja gedeeltelijk Cindy: zeg maar gewoon Bill. Ik zwijg beloofd! Jij: oké dan! Toen gij wegging deze morgen, gingen we samen douchen en van het een kwam het ander é. En het ging er nog al luidruchtig aan toen soms en toen we ons gewassen hadden enz. gingen we hand in hand naar onder. Toen we onderkwamen zagen we haar pa staan en hij was nie alle te blij mij te zien. Cindy: En hij heeft jullie gehoord? Jij: Ja en nu was hij kwaad en ik mag nooit meer jullie huis in en ik ben bang dat er iets met Mandy gaat gebeuren want ze was zo overstuur en kwaad tegelijk. Cindy: Oh nee! Kom Bill we gaan meteen naar daar. Jij: maar, ik mag het huis niet meer binnen! Cindy: Ik zorg er wel voor dat het geen probleem is! Jij: Merci en je geeft haar een knuffel. Jullie gaan haar kantoor uit en gaan naar onder. Cindy: Kelly zeg alle afspraken af van vandaag. Het is echt dringend. Kelly (baliebediende): Cindy is goe! Tot morgen é!

Cindy rijdt razend snel naar huis en is op een kwartier terug bij het huis. Ze doet de deur open en je stapt bang binnen. Haar vader kijkt je kwaad aan. Papa van Mandy: Bill!! Wat doe gij hier nu !? Cindy: Bill is komen zeggen hoe ge gedaan hebt da doet je nie Patrick!! Je hoort hun ruzie maken. Opeens hoor je iemand snikkend de trap afkomen. Je ziet Mandy en ze springt rond je nek. Je pakte haar stevig vast en huilt op je ouders uit. Jij: shhht…… Alles komt goed! *kus* Patrick: Mandy, hou nu ook met hem te kussen! Hij is u nie waard. Cindy: Laat hun ziet ge nie da ze van elkaar houden? Mandy: Pap, Ik hou van Bill! Patrick: Ge gaat hem nooit meer zien! Mandy: NEE! Da kunt ge nie maken! Patrick: da kan ik echt wel! En Mandy loopt huilend naar haar kamer. Cindy: Bill ga maar naar haar toe! Patrick; Nee durf het niet! Je ging gewoon naar boven en ging Mandy troosten. Hoe meer Mandy haar ouders schreeuwde tegen elkaar hoe meer ze begon te huilen. Jullie lachen dicht tegen elkaar in bed. Opeens werd er op de deur geklopt en komt Mandy haar mama binnen. Jullie gingen naar onder en gingen op de zetel zitten. Cindy: . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 7 juni 2009 - 23:25:
hier komt een gesprek van vader op bill en ...
echt zaliig ! ^^