Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 32: It's going out of line !! ....

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

7 juni 2009 - 11:53

890

1

234



Part 32: It's going out of line !! ....

POV Mandy

Je zat maar te huilen op je kamer. Hoe kon je vader nu zo onredelijk zijn. Je hoopt dat Bill zich haast. Je mam zal je wel kunnen helpen. Na een uurtje hoor je een auto stoppen op de oprit. Je hoopte zo dat het Bill was. Je hoort je vader Bill, wat doe jij hier? Je werd gek van geluk. Je hoort je ouders ruzie maken en begint weer te snikken. Je komt je kamer uit en loopt direct naar Bill. Bill pakt je stevig vast en stelt je gerust en geeft je een tedere kus. Je vader begint weer tegen je te schreeuwen en je loopt huilend naar boven. Even later word er op de deur geklopt. Jij: Buiten! Ik wil u nie zien! Persoon: Schatje, Ik ben het! Jij: Kom maar binnen! Bill komt langs in bed liggen. Jullie liggen nu met jullie gezichten tegenover elkaar. Bill legde zijn handen rond je middel en duwde je dicht tegen zijn lichaam aan. Bill: Schatje, het komt allemaal goe! Ik wil u nie zo verdrietig zien. Jij: Ik weet het ma voel me zo schuldig. Mijn papa schreeuwde zelfs tegen u! Bill: Lig daar maar nie over wakker en geeft je TZ. Jij: Hoe kan je toch bij me blijven met al die problemen. Bill: Omdat ik van u hou! En laat u niet weer gaan zoals de vorige keer. Jij: Ik u ook nie meer, en vooral da coma gedeelte nie! Bill: Ik ook nie Je lacht naar Bill. Bill: Kijk zo zie ik u graag! Jij: Alleen dan? Bill: Nee natuurlijk niet! Ik hou altijd van u Je hoorde opeens je ouders heel hard schreeuwen op en je begint weer harder te wenen. Bill duwt je gezicht tegen zijn borst en aait door je haren. Jij: Bill ge zijt zon schatteke! Ik hou van u! Bill glimlachte eens. De ruzie word nog luider en Bill duwt zijn handen op je oren en duwt je met je hoofd tegen hem aan. Je voelt dat hij je een kusje op je haren geeft. Bill doet zijn handen van je oren af en je geeft hem een kusje. Opeens hoor je iemand kloppen op je deur en de deur gaat open. Je ziet je mama staan. Ze heeft tranen in haar ogen0. Ze doet teken dat je naar onder moet komen. Jullie staan op en gaan naar onder. Jullie gaan langs elkaar aan de zetel staan. Je pakt bang Bill zijn hand vast.

Mam: Je papa moet iets zeggen *snik* Pap: Mandy, de keuzen aan u! Ge kiest voor Bill of ge ziet mij niet meer! Of je kiest voor mij en ge ziet Bill nooit meer alleen maar onder live shows ver van elkaar. Je stond verteld en je mama barste in tranen uit en Bill kon zijn tranen ook niet meer inhouden. Jij: Papa, dat kunt ge gewoon niet menen. Je keek naar je papa en naar Bill.

Je wachtte lang voor je antwoorden. Bill: Mandy pleas kies! Ik word gek. Jij: Bill, ik weet het niet! Bill loopt wenend naar de tuin en gaat op een bankje zitten. Je loopt snel naar Bill. Je gaat langs hem zitten. Jij: Sorry Bill ik kan echt nie kiezen. Ik hou van mijn papa en van u. Bill: Ik weet het wel *kus* Weet je Mandy volg gewoon u hart. Ook al kiest ge u vader er zal wel een manier zijn waarop we elkaar kunnen blijven zien en ons amuseren Jij: Bill da meent ge nie! Bill: Ik weer gewoon dat ge voor u vader gaat kiezen! Jij: Bill da heb ik toch nie gezegd! Ik kan niet zonder u! Na een tijdje gepraat te hebben gaan jullie hand in hand naar binnen. Mam: Mandy kom eens mee! Jij: Oké! En Bill mag die ook mee? Mam: Het is nie persoonlijk é Bill ma da is iets tussen ons 2 Bill: Geen probleem hoor ga wel naar Mandy haar kamer. Mandy als ge me nodig hebt ik ben in u kamer é! *TZ*

Je loopt met je mama naar de keuken. Mam: Mandy, Ge kunt beter gaan zitten denk ik. Jij: Oké. Je gaat aan de keukentafel zitten. Mam: Mandy, Je moet niet meer te kiezen tussen Bill en papa! Jij: Waarom niet? Mam: Je papa en ik gaan *slik* scheiden. Jij: Nee, da kan nie! Hebt gij da besloten? Mam: Nee, je vader. Hij zij dat ik moest kiezen tussen u & Bill of hem. En ik kon mijn meisje niet ongelukkig zien. Jij: Oh nee mama! Kom hier! Je pakte haar eens goed vast en ze huilt op je schouders uit. Mam: Ik ga even iets doen é Mandy! Jij: Mama doe niks doen wil u nie ook kwijt geraken. Mam: Zijt ma nie bang meisje. Jij: Is papa al weg? Mam: Ja, ma ben weg. Ga een beetje werken om mijn gedachten op iets anders zette. Ik ben er deze nacht dan nie, slaap ma in het bed van mij en .. papa. Jij: Thanks mam! Mag Bill dan hier blijven? Mam: Ja natuurlijk meisje en ze geeft je een kus op je voorhoofd.

Je mam gaat naar haar werk en jij naar boven. Je gaat naar je kamer waar Bill zit. Toen je binnenkwam komt Bill direct op je afgevlogen. Bill : En? Hij zegt het op een bange toon. Jij: . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 7 juni 2009 - 23:49:
wat een onredelijke vader,
maar een redelijk verhaal ^^