Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 33: OMG this can't be ?!

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

7 juni 2009 - 11:57

1111

1

250



Part 33: OMG this can't be ?!

Vorige keer:
Je mam gaat naar haar werk en jij naar boven. Je gaat naar je kamer waar Bill zit. Toen je binnenkwam komt Bill direct op je afgevlogen. Bill : En? Hij zegt het op een bange toon. Jij: . . .



POV Mandy

Jij: Mijn ouders gaan scheiden! Bill: :0 Oh nee meisje kom eens hier! En hij loopt naar je toe en pakt je in zijn armen. Je had je even strek gehouden, maar al snel begon je te huilen. Bill kalmeerde je weer. Je zou niet weten wat je zonder Bill moest doen. Hij was ook zo een schatje. Hij troostte je altijd maar, hij deed bijna niets anders dan dat. Bill & jij lachen zo nog een paar uurtjes. Bill: Gaat het al beter? Jij: Ja misschien is het wel beter zo. Bill: Hoezo? Jij: Papa was altijd weg en als hij hier was hadden mama en papa altijd ruzie. Bill: dan is het misschien wel beter ja maar gaan we wat eten? Tis bekan 6 uur. Jij: Er is wel niks in huis! Bill: Pizza? Jij: Is goe, ma gij bestelt wel é?! Bill: Is goe Jij: ge wee welke ik moe hebben é. Bill: Ja en snelt als een gek naar onder naar de telefoon. Als die jongen het woord pizza hoort is ie helemaal gek. Bill kon zo gek doen, maar toch was hij perfect. Je zou niet meer zonder hem kunnen, maar als hij op tour moest, moest je hem voor maanden missen. Na 5 minuutjes kwam Bill boven. Bill: Komt ge al mee naar beneden over een kwartiertje brengen ze de pizza. Jij: Is goed. Je staat op en gaat Bill naar onder. Je zet de tv op en zet het op Viva. Tokio Hotel is er juist op der letzte tag Je begint luid mee te zingen en Bill begint te lachen. Jij: Lach maar niet zo. Gij kunt beter zingen dan ik. Bill: das nie waar. Gij kunt fantastisch zingen. Jij: merci! Je geeft Bill een kus die al snel veranderd in een tongzoen. Bill wandelt rustig met je naar de zetel en duwt je op de zetel. Hij zit mijn zijn handen al onder je shirt. Tot opeens de bel gaat. Bill kijkt op de klok en er zijn al 20 minuten voorbij. Bill springt direct van je af en begint hysterisch PIZZA !!! Te roepen. Je rolt met je ogen en Bill ziet het. Bill: Schatje da maken we straks wel af Jij: Is goed voor mij Bill rent naar de deur en pakt de pizzas aan en betaalt. Bill begint direct aan zijn pizza. Jij: Gulzigaard! Bill: Tis ook zo lekker é Bill had een pizza met look genomen. Hij wou je een kus geven. Jij: Niks van Bill ga eerst ma u tanden poetsen ofzo. U adem stinkt naar de look! Bill: das nie! Jij: Egt wel é! Bill: Al goed. Jij: Brave jongen en geeft hem een kus op zijn wang, maar Bill pakt je gezicht en geeft je een TZ. Jij:BAH!! Bill. Nu heb ik ook al look smaak. Bill: Ge dacht toch nie da ik u liet winnen é! Jij: Oh hier gaat ge voor boeten da zweer ik u! Bill: Oh nu ben ik bang :p Jij: twee weken geen sex *grijns* Bill: NEE! Da kunt ge me nie aandoen! Sorry schatje, zal da nooit meer doen! Jij: Te laat! En gaat sexy de trap op. Je gaat sexy op bed liggen. Je hoort Bill naar de badkamer lopen en zijn tanden poetsen en snelt al snel de kamer binnen. En spring op jou. Hij kust je in je nek enz. Bill werd helemaal gek. Als Bill je bloesje wil uitdoen snel je snel van onder hem uit. Bill: PLZ Mandy, ik word gek!! Ik wil u zo graag! Jij: daar had ge maar eerder aan moeten denken! :p Bill: Mandy doe me da nie aan. Jij: Hoe kan ik nu nee zeggen tegen zo een zielig snoetje. Je loopt sensueel naar het bed en kruipt op Bill. Je voelt dat hij al een stijve had. Je wou Bill ook echt wel. Je gaat deze keer op hem zitten. Je kust hem eerst op zijn mond en gaat dan naar zijn nek toe. Je geeft hem een dikke zuigzoen in zijn nek. Bill: Mandy! Jij: Sorry kon het niet late *puppy eyes* Bill: Tis al goed. Je doet Bill zijn shirt omhoog en geeft hem kusjes op zijn borst. Je kust naar beneden tot je bij zijn ster bent. Bill begint al zwaar te ademen. Jij: Bill da vindt ge wel leuk é en geeft hem nog een paar kusjes op zijn ster. Bill: OMG Mandy! Gij kunt toch zo geil doen soms é! *grijns* Jij; Vindt ge da erg dan? Bill: Nee nee helemaal nie :p Bill trekt je naar boven en doet je shirt ook uit en je broek. Snel volgen je bh en onderbroek ook al. Je gaat weer naar onder en geeft hem kusjes op zijn ster. Je begint aan Bill zijn riem te prutsen en doet zijn broek los. Je trekt zijn broek rustig uit en door zijn boxer kun je little Billy al goed zien. Je doet zijn onderbroek naar beneden en neem je zijn penis in je mond. Je kijkt door je wimpers naar Bill en ziet dat hij het wel nie verwachtte. Op het begin bepaal je het tempo, maar al snel begint Bill het tempo te bepalen. Hij begint op zijn hoogtepunt te komen. Je stopt meteen en gaat weer naar boven. Bill: PLZ doe door Mandy! Je gaat op little Billy zitten en je voelt dat het in je komt. Je ziet dat Bill geniet. Je bepaalt het tempo weer en Bill lijkt het niet erg te vinden. Na een paar minuutjes pakt Bill je bij je heupen en draait je om zodat jij vanonder ligt. Hij begint hard te stoten en al snel komen jullie alle bij klaar. Bill valt uitgeput op je. Bill: Mandy, gij zijt nie normaal! Jij: Was er iets mis mee? *nepboos* Bill; Niks hoor, doe da maar vaker *grijns* Jij: OH NEE! Bill: Wat? Jij: Had ge een condoom aan? Bill: Nee :s Jij: KUT é seffens ben ik zwanger ook! Bill: Da zal wel nie zijn schatje na ene keer! Jij: maar als het wel is? Bill: Dan zien we wel! Kom we gaan slapen nu! Jij: maar Bill ik meen da wel serieus é! Bill; Schatje zijt nu rustig. Ga nu slapen morgen ga ik wel een morning-after pil halen oké? Jij: Oké en legt je neer. Bill pakt je dicht tegen zich aan Bill: Alles komt wel goed!



De volgende ochtend . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 7 juni 2009 - 23:55:
awesome ! ^^ x