Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 34: Bill is so sweet for you ...

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

7 juni 2009 - 12:02

739

1

209



Part 34: Bill is so sweet for you ...

Vorige keer
Jij: OH NEE! Bill: Wat? Jij: Had ge een condoom aan? Bill: Nee :s Jij: KUT é seffens ben ik zwanger ook! Bill: Da zal wel nie zijn schatje na ene keer! Jij: maar als het wel is? Bill: Dan zien we wel! Kom we gaan slapen nu! Jij: maar Bill ik meen da wel serieus é! Bill; Schatje zijt nu rustig. Ga nu slapen morgen ga ik wel een morning-after pil halen oké? Jij: Oké en legt je neer. Bill pakt je dicht tegen zich aan Bill: Alles komt wel goed!

De volgende ochtend . . .


POV Bill

Je word ’s nachts om 3 uur wakker door Mandy die langs je ligt te woelen. Je wist wel waarom ze zo woelde. Je besloot om ’s morgens direct voor een morning-after pil te gaan. (Ik wee nie of ge die gewoon kunt krijgen, maar hier dus wel ^^) Mandy begint opeens heel erg te woelen en het zweet staat op haar hoofd. Ze begint een beetje in paniek te raken. Je maakt je best wel zorgen en maakt haar zacht wakker. Jij: Mandy, wakker worden! Mandy schiet opeens recht en kijkt verward in het rond. Jij: schat gaat het? Mandy: Ik weet het niet! Het leek allemaal zo echt en . . . Je pakt haar hoofd en legt haar hoofd tegen je schouders aan. Jij: shhhht . . . Het was maar een nachtmerrie! Probeer maar weer te slapen oké? Mandy: Oké zal proberen. Jij: Kom maar dicht tegen me aanliggen é! *kus* Mandy: Oké! Hoop da et helpt é! :p Snel vallen jullie weer in slaap.

Rond 11 uur werd je wakker en zag Mandy nog rustig slapen. Je stond op en ging je klaarmaken want de apotheker was al open. Je stijlde je haren een beetje. Je deed je gewone kleren, een zonnebril en een pet aan, zodat je niet zo makkelijk herkenbaar zou zijn. Je schrijft een briefje voor Mandy en gaat met je auto naar het dorp. Je komt aan bij de apotheker en je vraagt een morning-after pil. De vrouw kijkt je nog al vreemd aan. Je betaalt zo snel mogelijk en zorgt dat je wegbent. Na een kwartiertje kwam je thuis en zag je Mandy al in de zetel zitten. Ze zag er niet echt happy uit. Jij: Hey schat *kus* Mandy; Ey *kus* Jij: Ik heb een morning-after pil é! Mandy: Fantastisch Bill! Jullie gingen aan tafel. Toen jullie klaar waren nam Mandy de pil in. Jullie hadden al gelezen wat de bijwerking konden zijn dus bereide jullie 2 je al op het ergste voor. Jullie kijken wat films overdag en gewoon TV. Rond 11 uur gaan jullie slapen. Je werd ’s nachts wakker en keek of er niks met Mandy was maar ze lag nog gewoon rustig te slapen. Je word ’s morgens wakker door een geluid. Je keek op de klok. Het was ondertussen al 10 uur. Je keek langs je en zag Mandy niet meer staan. Je had al snel door wat het geluid was. Je kwam snel het bed uit en liep naar de badkamer. Je deed de deur open en zag Mandy boven het wc hangen. Je hurkte bij haar neer en pakte haar lange haren naar achter in een staart. Even later was Mandy klaar met overgeven. Ze was heel zwak. Ze kon niet meer goed op haar benen lopen en ze was spierwit. Jij: Kom, Ik draag u wel! Mandy: Da moe nie schat egt nie. Jij: Komaan schat, ge zijt veel te zwak. Mandy: Oké dan en je pakt haar op en legt haar in bed. Mandy: Ik voel me zo slecht é! Jij: Das van die pil, da ga wel weer over. Mandy: maar als mama er naar vraagt die belt direct de dokter. Jij: Dan moeten we dat zeggen é. Mandy: Bill miss ga die wel gans kwaad zijn. Jij: Da denk ik nie hoor. Het was een ongeluk é dan kan altijd gebeuren. U mama ga da wel begrijpen hoor. De volgende keer letten we gewoon goed op oké? Mandy: Oké! Jij: Ga maar slapen. Dan word ge sneller beter! Mandy: Oké en je geeft haar een tedere kus op haar lippen. Mandy; Bill ik heb juist moeten overgeven en gij kust mij!? Jij: Was maar op u lippen é , maar ga naar onder nu. Als er iets is roept ge maar é! Mandy: Oké is goed! Je legt het laken goed over haar en gaat naar onder. Opeens zie je . . .


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 23 juni 2009 - 22:21:
Dé MAMA ,,
whaha ,
echt zalig ,
en
srry dak ze nie snel kon maken ma kwas bij mijn papa enzo .
dus ...
ma ze zijn nog altijd zalig ! ^^