Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 11

Listen to your heart

8 okt 2008 - 13:42

186

3

189



Hoofdstuk 11

'wat zal het zijn' zegt een jongen vriendelijk. Ik bestel een alcohol vrije cocktail en Bill eentje met alcohol. De jongen schrijfd alles op en loopt weg. We beginnen gezellig te praten. Over onszelf en waar we zoal mee bezig zijn. 'dankje' zeg ik als de jongen de drankjes voor onze neus zet. Ik kijk vol afschuw naar het drankje dat bill kreeg. Bill kijkt me glimlachend aan als hij de afschuw in mijn blik ziet. 'het heeft een beetje een raar uitzicht maar het is echt lekker' Verklaard Bill. Hij zet het drankje voor mijn neuw en doet teken dat ik eens mag proeven. Ik neem een kleine slok. Ik moet Bill gelijk geven 'inderdaad lekker' glimlach ik. IK geef Bill zijn drankje terug. Bill streeld met zijn duim de rug van mijn hand terwijl hij drinkt. Mijn hand begint helemaal te tintelen. 'aah bill' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie nicolas staan. 'en layla is er ook' grijnsd Nicolas. Bill trekt vlug zijn hand weg. En nicolas komt erbij zitten. Soms haat ik nicolas echt. Waarom verpestte hij dit moment?


Reacties:


Libra
Libra zei op 8 okt 2008 - 17:32:
ocharmkes.. dieje nicolasdude komt er bij en de magic is gone :o:o
weiter bitte want I need more
Kuss.


Laine
Laine zei op 8 okt 2008 - 14:54:
Tjaaa van je familie moet je het maar hebben he?


ananas
ananas zei op 8 okt 2008 - 13:51:
tjeezes,
er is altijd wel iemand die mooie momenten komt verpesten!!
ik het echte leven is dat ook,
en dan erger ik me aan die mensen ><
maar snel verder hij is OVERMOOI!!