Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Proloog.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 16:58

352

1

367



Proloog.

-S.Envy.

Moeizaam sta ik op, mijn rechterknie kraakt een beetje. Ik strek mijn benen uit en pak dan mijn Adidas zak van de stoel naast me. Ik loop het smalle gangetje door en stap uit. Daar zie ik de zwarte truck van mijn vader. Mijn vader zit er nog in en als hij mij ziet stapt hij uit. Ik ga ondertussen mijn koffers halen die worden uit geladen uit de bus. Als ik zie hoe mijn bruine koffer er uit word gehaald wil ik hem pakken, maar mijn vader is al eerder bij de koffer als ik. ‘Ik heb je gemist.’ Zegt hij. ‘Ik jouw ook pap.’ Zeg ik. Ik loop samen met hem naar de zwarte truck die ik nog ken van toen ik klein was. ‘Heb je dat wrak nog altijd?!’vraag ik verontwaardigd met een klein lachje. ‘Het is geen wrak en hij rijd nog altijd even goed.’ Zegt mijn vader. Ik stap in en lach eens als ik zie hoe een puinhoop het is. ‘Ik kan geloven dat je nog singel bent zie die puinhoop eens.’ Zeg ik als mijn vader instapt. ‘Het is geen puinhoop het is een georganiseerde chaos.’ Zegt hij. ‘Waar heb ik dat nog al gehoord.’ Zeg ik als of ik nadenk. ‘June je bent geen haar veranderd.’ Zegt mijn vader. ‘Sommige dingen vervallen niet.’ Zeg ik met een lach. Bewonderd kijk ik naar het landschap van het oude dorpje Forks. Er wonen hier maar een kleine 1.000 man heel wat anders als in Los Angeles waar zo een 1.000.000 man woont. ‘Theresa staat te popelen om je weer te zien.’ Zegt mijn vader. ‘Ik kan ook niet wachten om haar te zien.’ Zeg ik. Ik stap uit en voor me zie ik het oude huisje dat aan de rand van het dorp ligt. Ik huppel naar de deur. ‘Sleutel!’ roept mijn vader. Ik draai me om en vang de sleutel behendig met mijn ene hand op. Ik steek hem in het slot en doe de deur open. Ik doe mijn jas uit en smijt hem in de zetel Waarna ik me erin neer laat ploffen.


Reacties:


RAAWR
RAAWR zei op 14 juni 2009 - 19:16:
Oh ben ik de eerste!?
Jeaaah, ik ben nu al verslaaafd!