Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 1.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 16:59

246

1

305



Deel 1.

-S.Envy.

‘Morgen ga je naar school en nee je kan er niet onder uit komen.’ Zegt mijn vader voor al leer ik iets terug kan zeggen. Zuchtend neem ik een hap van mijn aardappelen. ‘Het valt heus wel mee.’ Zegt Theresa die me een cola aan geeft. ‘Als jij het zegt geloof ik je.’ Zeg ik al lachend. ‘Theresa stop zo dadelijk gaat mijn dochter jouw nog leuker vinden als mij.’ Zegt mijn vader. ‘Kom ik heb nog een verassing voor je.’ Zegt mijn vader. ‘Doei Theresa.’ Zeg ik. Ik loop naar de auto en stap in. ‘Wat is het?’vraag ik. ‘Heb geduld.’ ‘Want dat is een schone zaak.’ Vul ik mijn vader aan. ‘Dat heb ik nauw gemist die afgelopen twaalf jaar.’ Zegt mijn vader. ‘Daar staat hij.’ Zegt mijn vader. Ik kijk naar voren waar een Rode truck de oprit vult voor het huis van mijn vader. ‘Voor mij?’vraag ik verbaast?.‘Ja is hij goed.’ Vraagt mijn vader. Zonder antwoord te geven op zijn vraag ren ik naar de rode truck ik ga meteen er in zitten en blij begin ik alles te onderzoeken. ‘Ik denk dat ze blij is.’ Hoor ik een onbekende stem zeggen. ‘Dank je pap.’ Ik loop op mijn vader af en omhels hem. ‘Bedank Bil ook maar hij heeft er voor gezorgd.’ Zegt mijn vader. ‘Dank je meneer.’ Zeg ik tegen de iets wat kleine man die veel op een indiaan lijkt. ‘Graag gedaan, en welkom in Forks.’ Zegt hij.


Reacties:


RAAWR
RAAWR zei op 14 juni 2009 - 19:20:
idianen zijn te vet!