Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 2.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 17:00

735

0

295



Deel 2.

-S.Envy.

Onzeker stap ik uit mijn auto. Ik trek mijn kraag van mijn jas wat hoger op en trek de band van mijn zak wat meer omhoog. Ik loop het parkeerterrein af naar de school toe. ‘Hey jij daar.’ Hoor ik iemand roepen. Ik draai me om. ‘Jij bent die nieuwe June niet?’vraagt de jongen. ‘Ja, dat ben ik.’ Zeg ik. ‘Hoi ik ben Rick. Kom maar mee.’ Zegt hij. Ik loop samen met hem naar een groep mensen. ‘Jongens dit is June, de nieuwe.’ Zegt Rick. ‘Hoi.’ Zeg ik en zwaai wat onnozel met mijn hand naar ze, waarom is het altijd zo moeilijk denk ik bij mezelf. ‘Hoi ik ben Rosa.’ Zegt het meisje met het blonde haar. ‘Ik ben Sofia.’ Zegt het wat donker getinte meisje. ‘Ik ben Suzanne.’ Zegt het andere meisje met blond haar. ‘Ik ben Vincent.’ Zegt de jongen met de skaterlook. ‘En ik ben Zac.’ Zegt de laatste. ‘ik ben dus June.’ Zeg ik. ‘Kom dan gaan we naar binnen.’ Zegt Suzanne. Ze komt naast me lopen en ik voel me al meteen thuis. ‘Hoe is je voormiddag gelopen?’vraagt Suzanne. Ik ga neer zitten. ‘Best wel goed vind ik, het is niet dat het moeilijk is.’ Zeg ik. ‘En ze zit bij mij in de klas.’ Zegt Sofia. ‘Jup en daar ben ik blij mee.’ Zeg ik. ‘Kijk wie daar aan komen.’ Zegt Zac. ‘Hoe bedoel je, wie zijn dat?’vraag ik. ‘Dat zijn de Cullens en ze zijn de raarste mensen van heel Forks.’ Zegt Rosa. ‘Waarom?’vraag ik. Ik zie hoe de twee eerste mensen binnen stappen. Een meisje met zwart kort haar en een jongen met blond rechtstaand haar. ‘Dat zijn Alice en Jasper Cullen.’ fluistert Rosa. Ik kijk haar raar aan de toon waarop ze het zegt staat me niet echt aan. Ik kijk weer naar de deur en daar zie ik dat er weer twee mensen door de deur komen deze keer weer een meisje met lang blond haar en een jongen fel gespierd met kort zwart haar. ‘Dat zijn Rosalie en Emmet.’ Fluistert Suzanne. Ik draai me weer om. ‘Waarom fluisteren jullie?’vraag ik. ‘De Cullens zijn raar, ze zijn allemaal geadopteerd door dokter Carlisle Cullen en zijn vrouw Esmé.’ Zegt Rick. ‘Ja en?’vraag ik. ‘Ze zijn gewoon raar, ze praten nooit tegen iemand ze zitten altijd afzonderlijk, je geraakt er wel aan gewoon.’ Zegt Zac. ‘Binnenkort merk je al niet meer dat ze hier zijn.’ Zegt Vincent. ‘En daar is Edward Cullen, iedereen is smoor op hem maar nog nooit heeft iemand met hem gepraat.’ Zegt Rosa. Ik draai me om en zie hoe een knappe kerel met bruin haar de refter in komt lopen. Meteen vangen mijn ogen de zijne, mooi goudbruin. Dan draait hij zijn hoofd en gaat met de rest aan tafel zitten. ‘Ze zijn hier een paar jaar geleden naar toe verhuist van uit Alaska.’ Zegt Rick. ‘En ze zijn zoals een beetje te samen als in te samen Rosalie en Emmet hebben iets ik weet niet zeker of het legaal is.’ Zegt Rosa. ‘Roos ze zijn niet echt verwant.’ Zegt Sofia. ‘En Alice is de raarste van al zij is met Jasper het lijkt alsof hij pijn heeft heel de tijd.’ Zegt Rosa. ‘genoeg over de Cullens we moeten naar de les.’ Zegt Sofia. Ik knik en werp nog een blik naar de tafel waar de Cullens zitten dan kijk ik weer in de goudbruine ogen die me vragend aan kijken, er is iets mee. ‘June kom.’ Zegt Rosa. Ik went me af van hem en pak mijn tas op en loop dan naar de meiden toe. ‘Tot straks.’ Roepen ik en Sofia tegelijk. Ik stap het biologie lokaal binnen Waar hij zit. Ik geef mijn papier af aan de leerkracht en hij wijst me mijn plek die naast hem is. Ik gooi mijn tas op de bank en zet me op de kruk. Ik voel dat hij me aan kijkt. Ik kijk terug maar verbaast als ik ben kijk ik meteen weer weg, zijn ogen zijn niet meer goudbruin als eerst maar zwart. ‘Onderzoek de dingen dat op je bank liggen met de microscoop en beschrijf wat je ziet.’ Zegt de professor. Als de les klaar is stap ik naar Sofia toe. ‘Je hebt gelijk hij is raar.’ Zeg ik. Ik zie in mijn ooghoek hoe Edward de ruimte verlaat. ‘Kom dan gaan we naar de rest.’ Zegt Suzanne.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.