Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 3.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 17:00

383

0

272



Deel 3.

-S.Envy.

‘Ik zie jullie morgen weer.’ Roept Rosa. ‘Wat ziet hij nauw weer te kijken?’vraagt Rick verontwaardigt. ‘Laat hen toch.’ Zegt Suzanne. Ik voel hoe zijn ogen in mijn rug branden maar ik ga niet omkijken, er is iets raar met hem aan de hand en ik wil er liever buiten blijven. ‘Dan kom je me morgen halen?’vraagt Sofia. ‘Ja is goed.’ Zeg ik. Ik neem afscheid van haar en stap mijn wagen in. Ik leg mijn zak naast me en start de auto, iets verder op stapt Edward ook in zijn auto. Ik zet de radio aan en probeer hem uit mijn hoofd te zetten. Al zingend rijd ik de grote baan af als er plots iets voor me springt. Ik druk snel op de rem. Ik stap snel de auto uit om te zien of ik niets geraakt heb. Als ik eens rond kijk zie ik niets meer. “BOEM”ť geschrokken spring ik achter uit als ik me omdraai zie ik een gedaante boven op mijn rode truck staan. Ik stap achteruit. Maar dan gaat alles veel te vlug. De gedaante beweegt veel sneller als mij, is zo sterk, ik voel me licht in mijn hoofd en dan een helse pijn die door me heen komt, hij heeft me gebeten ik schreeuw het uit de tranen rollen over mijn wang. Dan is hij weg, alles is wazig rond me maar ik zie in de verte een veld. Met al mijn kracht ga ik er naar toe net aan de rand val ik weer, het bloed blijft stromen. Het wilt niet stoppen ik voel hoe de pijn nog harder word, ik schreeuw het uit, niemand die me hoort. Niemand. ‘Hoe bedoel je, je kon haar gedachten niet lezen?!’ ‘Nee ik kon haar gedachten niet lezen.’ ‘Waarom heb je dat niet eerder vertelt?’ ‘Ik dacht dat het wel zou veranderen maar ze is al twee dagen niet meer op school.’ ‘We moeten haar vinden.’ ‘Ruiken jullie dat ook?’ ‘Nu je het zegt.’ ‘Bloed.’ ‘maar geen mensenbloed.’ ‘Het komt daar vandaan.’ ‘Is dat, dat meisje niet?’ ‘is ze dat?’ ‘Ja dat is ze.’ ‘Help.’ Kreeg ik zwak uit mijn mond. ‘Wat is er met haar?’ ‘Ze is gebeten.’ ‘Maar dat kan niet, dan moet ze dood zijn.’ ‘We nemen haar mee.’ Dan valt alles weer weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.