Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 6.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 17:04

385

0

295



Deel 6.

-S.Envy.

Ik zet me recht in kleermakers zit, nog een halfuur en dan moet ik vertrekken naar school. Volgens Edward gaat het wel lukken ik heb een week gemist maar Edward en Alice hebben alles uitgelegd aan me dat ik gemist heb. Ik kom goed overeen met iedereen van mijn nieuwe familie enkel met Rosalie gaat het niet zo vlot, maar dat ligt niet aan mij volgens Emmet dan toch. Ik zucht eens, ik sta op en loop naar mijn grote dressing. Ik heb nu echt alles wat ik me kan wensen behalve dat ik nu een vampier ben, maar Jasper zegt dat het in het begin altijd moeilijk is. Ik denk dat Jasper maar al te blij is dat hij niet meer de jongste is. Ik pak een afgewassen jeans uit de kast en daarop een grijs topje en een zwarte stretch shirt die tegen mijn lichaam plakt met drie kwarts mouwen. Ik loop er mee naar de badkamer waar Alice juist uit loopt. Als ik zie hoe een snelle schaduw langs me loopt en bij de badkamer deur stopt ren ik met spoed er naar toe in een seconde sta ik voor de deur die zich net in het slot draaide, ‘EDWARD IK WAS EERST!’ roep ik. ‘MOET JE MAAR SNELLER ZIJN.’ Roept hij terug, ik weet dat hij daar nu met een grote grijns staat. Ik laat me tegen de muur naast de deur zakken en wacht tot Edward klaar is. Als ik hoor hoe het slot om draait sta ik snel op en voor dat ik het weet sta ik in de badkamer mij al uit te kleden. Die snelheid is toch handig. Als ik gedoucht ben, kleed ik me aan ik kijk eens op de klok en zei dat ik nog vijf minuten heb. Snel loop ik naar mijn kamer waar ik mijn nikes aan doe. Ik pak mijn jas en doe hem aan. Ik gris nog snel mijn boekentas van uit de hoek en loop de trap af. ‘Ik ben er.’ Zeg ik. Ik ga in de auto van Emmet zitten waarmee we naar school rijden. Onderweg krijg ik allemaal tips om de dag door te brengen. Ik had gisteren mijn dorst nog gelest dus vandaag moet het geen probleem zijn. ‘Ik blijf bij je.’ Hoor ik Edward zeggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.