Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 7.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 17:06

345

0

285



Deel 7.

-S.Envy.

Als we de parkeerplaats oprijden zie ik iedereen omkijken, ik zie hoe Sofia verbaast kijkt als ik de auto uitstap. Meteen komt ze naar me toe rennen, tot als ik iets vreemd achter haar zie een blauwe schijn, hij is net het zelfde als Sofia, ik zie hoe het overgelukkig kijkt. ‘Een aura.’ Mompel ik stil. Ik voel hoe iemand me omhelsd. ‘June je hebt het koud.’ Roept ze. ‘Euuhm ja het was koud in de auto dus.’ Verzin ik. ‘Ik heb je gemist gaat alles weer goed?’vraagt ze. Of het goed gaat vraagt ze dan ik krijg een ongelofelijke drang naar bloed en ik kan aura’s zien,en zij vraagt of het goed met me gaat. ‘Ja hoor.’ Zeg ik. ‘June kom je!’ hoor ik de stem van Alice roepen. ‘Sorry moet gaan, ik spreek je nog wel eens.’ Zeg ik. Ik loop naar Alice toe. ‘Dank je.’ Zeg ik. ‘Graag gedaan Zusje.’ Zegt ze. Ik lach eens. Dan bedenk ik me plots dat ik aura’s kan zien maar als ik rond kijk zie ik niets meer. Als we in de kantine zitten aan de tafel, besluit ik om het te vertellen. ‘Jongens?!’vraag ik. ‘Ja?’vraagt Edward. ‘Ik denk, nauw, ik weet het zeker ik kan aura’s zien maar niet heel de tijd, daarnet toen Sofia me riep en naar me toe rende zag ik een blauw iets achter haar het straalde blijheid uit en op weg naar hier zag ik er geen meer.’ Zeg ik stil. ‘Daar heb ik wat overgelezen en Carlisle vertelde der ooit eens over, dat vampiers een gave kunnen hebben dat ze aura’s kunnen zien van de mensen waarmee ze praten.’ Zegt Emmet. ‘Ow dus ik heb een gave?’vraag ik met enige blijheid in mijn stem. ‘Ja ik denk het wel, we zullen er straks met Carlisle over praten.’ Zegt Edward. Dan gaat de bel, ik loop samen met Alice naar Engels. Tijdens Engels had ik het moeilijk om me te concentreren met al het bloed om me heen dat zo lekker rook, had ik helemaal geen aandacht voor meneer Bruisma.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.