Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 8.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 17:06

434

0

284



Deel 8.

-S.Envy.

‘Het gaat niet.’ Zeg ik tegen Edward. ‘Het moet, probeer aan iets anders te denken iets leuk.’ Zegt Edward. Met een zucht probeer ik aan iets leuk te denken, die dag in het bos met Edward vorige week kom ik bij terecht. Ik let totaal niet meer op, als de bel ga sta ik zo snel mogelijk op en loop naar buiten samen met Edward. ‘Het gaat beter en beter.’ Zegt Edward die een arm om me heen slaagt. Hij is lief voor me liever dan de rest. Als laatste heb ik Gym, ik neem afscheid van Edward en loop de kleedkamer binnen waar alle meisjes al bijna zijn omgekleed. Gym is zo dom waarom bestaat het vraag ik me steeds af. We gaan vandaag volleyballen, met een zucht ga ik bij een ploeg staan, we spelen al meteen een wedstrijdje omdat ik de laatste twee gymlessen heb gemist kan ik er dus niets van, dus ik doe bijna niets. Als het eindelijk gedaan is ga ik vlug naar de kleedkamer waar ik me om kleed, ik spuit nog wat deo en loop dan naar buiten. ‘Hey June alles goed?’ vraagt Rick. ‘Ja hoor met jouw?’vraag ik terwijl ik nog steeds verder stap naar de parkeerplaats. Als ik omkijk naar hem zie ik zijn aura die roos is in plaats van blauw hij heeft ook een heel andere uitdrukking eerder alsof hij verliefd is, ow nee dit meen je niet. ‘Goed dank je, ik heb je gemist weet je en wat doe je bij die Edward, hij is toch niets voor jouw.’ Zegt Rick. ‘Dat maak ik zelf wel uit dank je Rick, ik moet gaan.’ Zeg ik. Ik loop snel naar Emmet toe die al bij de auto staat de wachten. ‘Wow je ziet er uit alsof je een vampier hebt gezien.’ Zegt hij met een grijns. ‘Geen tijd voor grapjes, Rick is verliefd op me.’ Zeg ik terwijl ik me ogen rol. ‘Zei hij dat dan wat een sukkel.’ Zegt Emmet. ‘Nee ik zag het aan zijn aura.’ Zeg ik terug en geef Emmet een duw omdat hij me met ene grijns aan kijkt. ‘schattig toch, vind jij hem leuk.’ ‘Wie vind June leuk?’vraagt Rosalie die er bij komt staan. ‘Niemand.’ Zeg ik. ‘Maar Rick vind haar wel leuk.’ Zegt Emmet plagerig. ‘Ja ik hem niet.’ Zeg ik met een kwade blik. ‘Laat je maar niet doen door Emmet hoor.’ Zegt Jasper die er ondertussen bij is komen staan. ‘Doe ik ook niet.’ Zeg ik met een grijns. Als eindelijk Edward en Alice er ook zijn kunnen we naar huis toe gaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.