Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 9.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 17:07

631

0

344



Deel 9.

-S.Envy.

In de auto zit Emmet heel de tijd bezig over Rick en dat hij verliefd op me is. Ik negeer hem compleet. Edward die het blijkbaar niet leuk vind sist wat naar Emmet die meteen stopt met praten en lachen. Jasper die zit wat klef te doen met Alice achter ons en Rosalie kijkt verdacht naar Edward die zijn blik afwent naar buiten toe. Spijtig dat ik gaan aura’s kan zien bij hun. Naja dat zal wel een bijwerking zijn. Als we thuis zijn aangekomen besluit ik om maar meteen naar Carlisle te gaan, Hij zit in de woonkamer een boek te lezen. Ik ga naast hem zitten en kuch eens om zijn aandacht te trekken. ‘June, hoe gaat het?’vraagt hij. ‘Goed dank je, maar ik had een vraagje.’ Zeg ik. ‘Ja.’ Zegt hij afwachtend. Hij slaagt zijn boek toe en legt hem op tafel. ‘Die dag in het bos had Edward me verteld over zijn gave en hij zei dat er een kans was dat ik er ook één zo hebben, hoeveel kun je me vertellen over aura’s?’vraag ik hem. ‘Aura’s nauw ik weet dat ze heel zeldzaam zijn. Dus als je die gave hebt, ben je één van de weinige vampieren die erover beschikken.’ Zegt hij. ‘Het is een vrij nieuwe gave, ze bestaat denk ik nog maar vijftig jaar en tot nu toe weet ik dat er nog meer twee vampieren zijn die over die gave beschikken.’ Gaat hij verder. ‘Hoe werkt ze?’vraag ik. ‘Je kan alleen de aura’s zien als je met die persoon praat of als die persoon tegen jouw praat, aura’s van vampieren zien is onmogelijk omdat wij geen ziel meer hebben. Maar dat is niet alles. Bij de aura’s komt er nog een speciaal iets zien. Na een paar maanden dat je je gave ontdekt heb kan je de aura’s van mensen veranderen en kan je ook binnen dringen in een lichaam van een andere vampier. Na een aantal jaren kan je zelfs zo machtig worden dat je vampieren kunt doden zonder hen te vermorzelen.’ Zegt Carlisle. Met open mond st aar ik hem aan. ‘Maar June waarom wil je dat weten?’vraagt hij. ‘nauw wel ik denk, nee ik weet het zeker, ik beschik over die gave.’ Zeg ik nog steeds verbaasd. Nu si het Carlisle zijn beurt om me met open mond aan te staren. ‘Weetje wat dat betekent?’vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. ‘Lieve schat jij bent familie van de Voltura, alleen leden van de Voltura kunnen die gave bezitten daarom was ik zo verbaast dat je het vroeg.’ Zegt hij. ‘Wie zijn de Voltura?’vraag ik. ‘Zij zijn de machtigste familie, de opperfamilie van de vampieren, ze wonen in Italië en ze roeien iedereen uit die de wetten van de vampieren overtreed. Iedereen vreest hen en ze zijn niet geduld met onverdraagzaamheid. De Voltura’s zijn de meest machtige vampieren van de wereld en jij hoort er bij.’ Zegt Carlisle. ‘Goed om te weten.’ Zeg ik verbaast. ‘Is ze ene Voltura!’ hoor ik de stem van Edward roepen ik draai me om en daar staat Edward in de deuropening met achter hem de rest. ‘ja Edward, maar ze blijft bij ons, zo lang dat de Voltura haar niet komt halen blijft ze hier.’ Zegt Carlisle. ‘Komen ze me halen?’vraag ik verbaast. ‘Ja, alle leden van de Voltura wonen samen in het kleine stadje Voltura, dus hoogstwaarschijnlijk zullen ze binnen een week te weten komen dat een nieuw familielid is ontstaan en dan komen ze je halen.’ Zegt hij. ‘EDWARD!’ hoor ik de stem van Rosalie roepen. Ik draai me om en daar zie ik geen Edward meer staan. Ik wil recht staan maar Carlisle houd me tegen ‘Laat hem maar.’ Zegt hij. Ik ga weer zitten en kan maar aan één ding denken, Edward.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.