Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Seventeen Forever. » Deel 10.

Seventeen Forever.

7 juni 2009 - 17:19

188

1

288



Deel 10.

-S.Envy.

Het is nu al twee uur in de nacht en Edward is nog steeds niet terug. Waarom is hij weg gerent? Het heeft toch niets te maken met dat ik weg ga of wel? ‘Mag ik binnen komen?’ hoor ik de stem van Rosalie vragen. ‘Ja kom maar.’ Zeg ik stil. De deur gaat open en Rosa komt naar me toe gestapt. Ze komt naast me zitten in het open raam. Het is een heldere nacht. ‘Hij komt terug.’ Zegt Rosa. Ik glimlach dankbaar naar haar. ‘Weet jij waarom hij weg is?’ vraag ik. ‘Nee geen idee.’ Zegt ze en dan was ze weg de nacht in. ‘Zo daar kom ik ver mee.’ Mompel ik tegen mezelf. Ik besluit om mijn raam maar toe te doen, de wind begint harder te waaien. Ik loop mijn kamer uit en neem dan de vierde deur rechts. Ik ga achter de zwarte vleugelpiano zitten en laat mijn vingers over de toetsen gaan. Ik begin mijn favoriete liedje te spelen. Als ik zou kunnen wenen had ik dat nu gedaan, de tranen zouden met bakken naar beneden vallen, waarom weet ik niet.


Reacties:


RAAWR
RAAWR zei op 14 juni 2009 - 19:38:
Wil je verder gaan, het is geweldig!
xoxox