Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Proloog.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:21

332

0

341



Proloog.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Proloog.

Sometimes
I find another world inside my mind
When I realise the crazy things we do
It makes me feel ashamed to be alive
It makes me wanna run away and hide

It's all 'bout the money
It's all 'bout the dum-dum-duh-dee-dum-dum
I don't think it's funny
To see us fade away

It's all 'bout the money
It's all 'bout the dum-dum-duh-dee-dum-dum
And I think we got it all wrong anyway

‘Winter iets meer pit .Dan is het volledig goed.’ Ik knik eens naar mijn manager die aan de andere klant van het raam staat. Ik ga verder met mijn lied deze keer met meer pit. Ik zal me even voor stellen ik Ben Winter, ik kom uit Los Angeles. United States. Ik ben een Zeventien jarige zangeres. Ik won Twee maand geleden American Idols en nu sta ik hier mijn eerste Album op te nemen. Iets over mijzelf, ik ben niet zo een verwent nest, ik was gewoon de gelukkige die een zangprogramma won en zo een platencontract bij een Platenfirma in de wacht sleepte. Ik heb Twee zussen. De ene is negentien dat is Summer en de andere is Vijftien Autumn. Van waar die rare namen, wel mijn moeder is verzot op de seizoenen ben ik even blij dat ik niet zo ben als haar, maar dat ik op mijn vader lijk, Richard Gare. Ik ben al bezig met muziek nog voor dat ik kon lopen. Ik speel akoestisch gitaar, piano en ik kan ook een beetje drummen, maar ik zing het liefst. Ik schrijf mijn liedjes zelf, ze komen recht uit mijn hart, het lucht op je moet het zeker eens proberen. ‘Winter goed gewerkt.’ Zegt Rick mijn manager. Ik lach eens naar de zevenentwintig jarige man waarmee ik heel close ben geworden deze Twee weken. ‘Binnen een week is je album klaar en op 5November komt hij uit.’’Ik kan niet wachten.’ zeg ik tegen hem. Ik sta haast te springen echt waar, je kan niet geloven hoe zoiets voelt. It’s Just A Dream Comin’ True. Ja inderdaad zo voelt het.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.