Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 1.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:21

252

0

306



Deel 1.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel1.

Maybe there's beauty in goodbye
(no one's wrong or right, you would rather fight, then you walk away)
There's just no reason left to try
(now it's gone too far, look at where we are)
You push me away
Another black day
Let's count up the reasons to cry
Look what you've missed, living like this
Nobody wins (nobody wins)

‘Hij is prachtig.’ Zegt Summer. Ik voel hoe een glimlach mijn gezicht siert. ‘ Ik ben trots op je.’ ‘Dank je Mam.’’Mijn zusjes eerste Album.’ Ik voel hoe mijn glimlach steeds groter word. ‘Ik kan het nog eens niet geloven.’ Zeg ik. ‘Wel start er dan maar meer zus want het is wel degelijk zo Mijn zus de zangeres.’ Zegt Autumn. ‘Zusje please.’ ‘En dan nog eens een aanvraag voor met en andere artiest een liedje op te nemen.’ Doet mijn vader er een schepje boven op. ‘OMG ik weet het, kan je het geloven mijn Album is nog maar een dag uit en ik kreeg al response.’ Zeg ik dol enthousiast. ‘Tokio Hotel Featuring Winter.’ Hoor ik Summer zeggen. ‘Klinkt best wel goed vind je niet?’ vraag ik aan haar. ‘Voor deze keer heb je gelijk zusje.’ ‘Erg grappig Sum.’ ‘Ik ga me maar eens klaar maken.’ Zeg ik. ‘Ha ja natuurlijk het feest.’ Zegt mijn moeder. ‘Party Mam.’ Zeg ik.
Ik loop de trap op zo naar de zolder waar mijn kamer is. Ik loop mijn inloopkast binnen en pak mijn Zwart Jeansrokje en een zwart Topje met een wit vestje uit mijn kast en loop dan naar de badkamer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.