Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 3.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:22

428

0

266



Deel 3.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel3.

One thing is clear,
I wear a halo,
I wear a halo when you look at me,
But standing from here, you wouldn't say so
you wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you,
Oh oh I, I just wanna love you

‘Miss. We zijn er.’ Hoor ik de chauffeur zeggen. Ik stop met zingen en zie dat de chauffeur het portier open houd. Ik hoor verschillende mensen roepen en als ik beter luister dan hoor ik ze Winter roepen mijn naam. Ik lach en zet mijn eerste voet op de rode loper, meteen zie ik verschillende lichtflitsen, het lijkt wel een aanval. Ik loop langzaam over het rode doek, en af en toe poseer ik even voor iemand. Het eerste gedeelte is voorbij nu zijn de fans aan de beurt. Als ik naast me kijk zie ik honderden jongens en meisjes staan. Ik loop naar mijn linkerkant en pak een balpen aan van een van de bodyguards. Ik begin op alles wat ik tegen kom mijn handtekening te zetten. Soms kijk ik eens op om te zien hoeveel ik er nog te gaan heb, maar meteen kijk ik weer weg omdat het toch hopeloos is er staat zo veel volk en dat allemaal voor gewoon een glimp op te vangen van hun idool. Als ik de rechterkant ook gedaan hebt, moet ik naar het derde en laatste gedeelte. De foto’s voor elk mogelijk magazine, krant, tv-programma. Ik ga voor het doek staan waar verschillende merknamen op staan. Ik pak een paar poses aan. Ik hoor steeds weer mijn naam ik word er een beetje gek van, hoe graag ik ook aandacht heb, te veel si te veel. Ik loop samen met twee bodyguards richting de ingang. Ik loop de marmeren trap af en kom in een grootte zaal te recht. Chad Micheal Murray, Mariah Carry, Jennifer Lopez, Brad Pitt, Angelina Jolie, Zac Efron, Ashley Simpson, Britney Spears, Rachel Blson, Jay-Z, Snoop Dogg en noem maar op allemaal beroemde mensen en sinds vandaag hoor ik er ook bij. Ik loop naar de linker kant van de grote bar. Ik moet even zoeken maar dan zie ik Rick zitten samen met nog iemand en Tokio Hotel. Ik lach eens naar Rick en loop dan naar hem toe. ‘Hoi Rick.’ Zeg ik, ik ga naast Rick aan tafel zitten en begroet de rest. ‘Dus je ziet het zitten om met deze vier jongens een nummer te maken’ vraagt Peter aan me. ‘Ja zeker.’ Zeg ik vastberaden. ‘Welkom aan boord dan.’ Zegt Peter. Ik schud zijn hand en van de rest ook.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.