Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Dich und Mich? » Dich und Mich[TH 1]

Dich und Mich?

10 okt 2008 - 17:39

237

1

172



Dich und Mich[TH 1]

Ik loop door de straten opweg naar de muziekstudio.Er werd me vertels dat ik het zou gaan maken in het muziekwereldje.Die mensen geloven?Nee absoluut niet!Mijn videoclip was al te zien op TV en ze hadden me al bekend gemaakt aan de pers.Maar ik weet zeker dat ik niet een erg groot idool zal zijn voor de jongeren hier als Tokio Hotel en Cinema Bizzare.Eindelijk ben ik bij de ingang van de muziekstudio en ga naar binnen.'Goeie morgen Felicé.'begroed Ellen de secetaresse me.'Goeie morgen.'zeg ik niet echt overtuigend.De laatste tijd ben ik niet zo blij.'Tommy wacht op je in studio 2.'lacht ze naar me toe.Ik knik en loop de gang door naar de studio.Ik ga binnen.'Daar is ze.'lacht Tommy.Ik kijk de studio rond.O My God! TH in deze studio hier bij mij?Ik had me vast van studio vergist of zo of ik was aan het dromen.Maar nee ik ben echt wakker.'Hallo.Leuk om jou te ontmoeten.'zegt Gustav tegen me en kust me drie keer op mijn wang.Georg,Bill en Tom doen juist hetzelfde.Nu kan ik wel glimlachen.We praten wat over hun en mijn muziek.'Tommy mogen we je om een gunst vragen?'lacht Bill.'Ai het begint al goed.'lacht Tommy met een knipoog naar me.Iedereen lacht'Mogen we Felicé even lenen?'vraagt hij.
'Ja hoor als ik haar maar heelhuids terug krijg.'grapt Tommy er nog bij.Wat een gekken denk ik.'We zullen ons best doen!!' zegt Tom met zo een van zijn lieve glimlachjes.

Vervolg komt nog!reacties bitte!!!


Reacties:


NoaRock
NoaRock zei op 8 okt 2008 - 17:03:
Waaaaaaah... Cool... SNEL verder