Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 5.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:23

530

0

294



Deel 5.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel5.

En meer weet ik niet meer wat er gisteren allemaal was gebeurt. Maar ik heb al zo een ideetje.
Ach ja ik ben nu eenmaal into Alcohol en soms loopt dat een beetje anders af dan verwacht.
Deze morgen werd ik wakker in een onbekende kamer en naast me lag iemand die volgens mij even dronken was als ik gisteren avond.
Je raad het al denk ik, ach het is niet de eerste keer dat dit me overkomt, het enigste probleem is dat ik sinds eergisteren mijn pil niet meer pak. Toen ik wakker werd naast hem, sliep hij nog. Ik ben weg gegaan wat moest ik aders doen even door zijn haar wrijven en dan blijven kijken hoe ontwaakte niet dus. Nu zit ik hier in mijn kamer en ik kan er maar niet van afwijken van de gedachte dat ik kan zwanger zijn van de gitarist van Tokio Hotel.
Zou hij weten of hij het met condoom gedaan heeft of niet? Weet hij wel dat hij het gedaan heeft met mij. Had ik toch daar moeten blijven, nee Winter stop gewoon met de gedachtes. ‘Winter alles goed?’ hoor ik mijn oudere zus roepen. ‘Ja hoor!’ zeg ik afwezig. Ik hoor hoe Summer de trap weer afgaat. Ik loop naar mijn Bureau waar ik uit de onderste lade mijn Songschrift haal.
Ik blader wat tot ik aan een lege pagina kom.

I used to think
I had the answers to everything
But now I know
Life doesn't always
Go my way, yeah...

Feels like I'm caught in the middle
That's when I realize...

Ik zie dat de inkt waterig word, ik ween, waarom ik weet niet. Misschien ben ik gewoon nog niet klaar voor deze wereld. Meer tranen beginnen uit mijn ogen te vloeien ze druppen op mijn schrift. IK voel me slecht, ik wou dat ik gewoon weer Winter Gare was het meisje dat niets had, niet beroemd was, een meisje dat zich nooit had ingeschreven voor American Idols. Ik kan het niet helpen ik moet alles gewoon op schrijven. Ik pak mijn pen weer op en droog mijn tranen. Ik ga verder.

I'm not a girl
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While I'm in between

I'm not a girl
There is no need to protect me
Its time that I
Learn to face up to this on my own
I've seen so much more than u know now
So tell me to shut my eyes

Ik kan niet meer terug, ik moet in mezelf geloven, ik moet mezelf redden in deze wereld, de wereld van Hollywood, drugs, concurrentie Just the Big World.

I'm not a girl
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While I'm in between

I'm not a girl
But if u look at me closely
You will see it my eyes
This girl will always find
Her way

I'm not a girl
(I'm not a girl don't tell me what to believe)
Not Yet a woman
(I'm just tryin to find the woman in me, yeah)
All I need is time (All I need)
A moment that is mine (That is mine)
While I'm in between

I'm not a girl
Not yet a woman
All I need is time (is All I need)
A moment that is mine
While I'm in between

I'm not a girl
Not yet a woman

I’m Not A Girl Not Yet A women.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.