Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 6.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:24

251

0

270



Deel 6.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel6.

‘Schat gaat het wel?’ hoor ik mijn moeder vragen. ‘Eeeuhm ja hoor mama, ik ben me gewoon aan het klaar maken.’ Zeg ik terug. Ik kijk nog een laatste keer naar het kleine witte ding met de twee rode staafjes op het schermpje. Ik stop het weg in mijn Gucci tas en veeg mijn tranen weg. Ik pak mijn schoenen uit mijn kast en doe ze aan. Ik pak mijn tas van bed en loop naar beneden. Ik doe mijn jas aan en roep naar de rest dat ik naar Rick ben. Ik sla de deur dicht en loop naar mijn auto die op de oprit staat. Ik doe het protier open en zwier mijn tas naast me. Ik stap in en laat me in de lederen zetel vallen. Ik sluit het portier weer misschien net iets te hard. Ik steek de sleutel in het contact en druk de linker pedaal in en schakel in achter uit. Ik druk op de rechter pedaal en laat de linker pedaal los. Als ik veilig op de baan sta, geef ik volle gas op weg naar De platenmaatschappij. Een week geleden was het gebeurt. Heel de week heb ik het me afgevraagd of ik zwanger zou zijn van Tom. Toen ik gisteren nog steeds mijn maandelijkse veranderingen niet had, ben ik naar de apotheker gegaan en heb ik zo een spel gekocht. Een prediktor zo noemt het en raad eens ik kreeg twee rode streepjes, volgens de handleiding betekent het dat ik zwanger ben.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.