Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 9.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:25

293

0

304



Deel 9.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel9.

‘Ik ben thuis!’ roep ik doorheen de infrastructuur. ‘Hey schat het eten is zo klaar dus ga niet te ver weg.’ Hoor ik mijn moeder zeggen die de woonkamer binnen komt met een keukenshort om die ik, Summer en Autumn voor haar kerstmis hebben gegeven. ‘Hoe was het bij Rick?’ ‘uh Wat zei je mam?’ vraag ik. ‘Hoe het was bij Rick.’ ‘Wel goed.’ Ik ga neer zitten aan tafel. ‘SUMMER? AUTUMN RICHARD ETEN!’ hoor ik mijn moeder doorheen het huis roepen. ‘Is dat alles wat je daar over te zeggen hebt?’ ‘Ja eigenlijk wel.’ Zeg ik tegen mijn moeder. Misschien was het een beetje bot, maar ik heb dus echt geen zin om te praten nu. ‘Ik ga even naar boven.’ Zeg ik. ‘is goed.’ Hoor ik mijn vader zeggen. Ik pak mijn tas die ik in de zetel heb gelegd en loop de trap op naar de zolder, waar ik even kan nadenken over alles. Ik doe mijn deur op slot en leg mijn tas op mijn bureau, ik laat me vallen op mijn tweepersoonsbed. Waarom waarom waarom gaat er heel de tijd door mijn hoofd. Dat vraag ik me dan ook al heel de dag af, ik ben zwanger van Tom Kaulitz de gitarist van Tokio Hotel een enorme player, ik ben Winter een groeiende ster en nog maar zeventien en het ergste van al is dat Bill weet dat ik zwanger ben, maar hij heeft het niet door. Ik weet echt niet wat ik moet doen, had ik nu maar een beste vriendin, maar dat heb ik niet ook nooit gehad, je zal je nu wel af vragen waarom, daar kom je wel nog achter laat het ons voorlooping zo definiëren ik was niet al te populair op school.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.