Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 11.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:26

687

0

264



Deel 11.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel11.

‘Gustav, waar bleef jij, kom je moet gaan opnemen.’ Hoor ik de gefrustreerde stem van peter zeggen. Ik zucht eens, ik ben helemaal uit geput we zijn al een week bezig met opnames, telkens is er wel iets niet goed, en het begint aan me te vreten, niet alleen aan mij maar ook aan mijn zwangerschap. Ik ben steeds meer misselijk, ik heb meer honger dan gewoonlijk en ik ben gewoon moe na elk ding dat ik doe. ‘Winter gaat het wel met je?’ Ik ontwaak uit mijn gedachten en kijk even op zij. ‘Ja hoor Tom gewoon wat moe.’ Zeg ik tegen de jongen die naast me zit. ‘Tom, godverdomme wat zeg ik nu net jullie moeten gaan opnemen.’ Hoor ik een boze peter roepen. ‘Naja ik moet maar eens gaan.’ ‘Ja dat zal het beste zijn.’ Zeg ik al lachend, hij is best wel oké, maar hij weet natuurlijk niet dat ik hier met zijn baby in me buik zit. Ik luister met volle aandacht naar de muziek waar straks mijn stem en Bill zijn stem word op geplakt. Ik ben best wel blij met dit leventje, maar ik denk dat het nog heel moeilijk gaat worden met de baby. ‘Dat zit er op!’ hoor ik Georg zeggen die naast me komt zitten. ‘jongens, dat was het laatste, morgen komen jullie maar horen hoe het klinkt en dan binnen een week komt hij op de markt, er zal ook een signeersessie zijn en niet te vergeten de fotoschoot morgen voor het hoesje, wees op tijd!’ hoor ik Rick zeggen met het op tijd gericht naar mij. ‘Ja hoor, ik zal wel op tijd zijn.’ Zeg ik. ‘Jullie mogen gaan, jullie werk zit er op.’ Zegt peter. Ik sta op en doe me jas aan. ‘Winter, ga je mee iets drinken?’ hoor ik Bill vragen. Ik kijk even op me klok en zie dat het nog maar vier uur is. ‘Ja is goed.’ Ik loop samen met de jongens de gang op. Ik loop naar mijn zwarte BMW en stap in als ik zie dat Tom ook vertrekt volg ik hem. Na een halfuur rijden parkeert hij zijn auto op het plein, ik parkeer me auto naast die van hem en stap uit. ‘Winter wat is er met je?’ hoor ik Gustav vragen. ‘Niets, gewoon wat aan het denken.’ Zeg ik tegen hem. ‘Is hier goed?’hoor ik Bill vragen. ‘ja is goed hoor.’ Zeg ik. Ik loop met hem naar binnen ik ga naast Bill op de bank zitten, Georg komt over Bill zitten, Gustav naast me en Tom over me. Ik zie dat Tom naar me zit te kijken ik lach eens. Best wel moeilijk, om gewoon te moeten doen tegen de vader van je kind. ‘Wat wil je hebben?’ vraagt Tom aan me. ‘Cola.’ Zeg ik. Niet veel later valt er een akelige stilte. ‘Wie si de vader.’ Verbaast kijk ik Tom aan. ‘Vader?’vraag ik verward. ‘Van je kind.’ Zegt hij. ‘Ow, eeuhm naja ik weet het niet echt.’ Zeg ik al stotterend. Oké dat was de slechtste leugen ooit. ‘ow oké.’ Zegt Tom. Oké geloofde hij dat nu. ‘Ik ga even naar het Toilet.’ Zegt Tom. ‘ik kom mee.’ Hoor ik Bill zeggen. ‘Weet je het eerlijk niet?’ vraagt Georg aan me. ‘Ja en Nee.’ Zeg ik dan. Gelukkig vragen ze niet verder. ‘We zijn er weer.’ ‘ja dat kunnen we ook wel zien hoor Bill.’ Zegt Georg. ‘Winter wat zou je er van vinden om bij ons te komen eten, jij, ik, Tom, Georg en Gustav, lekker bij ons thuis.’ Zegt Bill. ‘Wanneer?’vraag ik aan hem. ‘Deze avond?’vraagt Bill. ‘Euuhm ik weet niet.’ Zeg ik. ‘Oké dat is geregeld, dan zie ik je vanavond om zeven uur bij mij en Tom thuis.’ Zegt Bill voor ik antwoord kon geven. ‘Ja dan zeker.’ Ik zie Tom eens kijken naar Bill, oké die zijn iets van plan. Ach zo erg kan het niet zijn. ‘Tot straks.’ Roepen de jongens naar me. ‘Tot straks.’ Ik start de motor van mijn BWM en rijd naar huis, waar ik me ga klaar maken voor Het etentje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.