Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 12.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:27

237

0

266



Deel 12.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel12.

Wat moet ik nu aan. Wanhopig haal ik voor de tiende keer heel mijn kleerkast uit. Ik moet dringend gaan shoppen! Denk ik bij mezelf. Hopeloos laat ik me op de grond zakken. Dan krijg ik een ingeving. Ik sta op en loop naar de kamer van Summer. ‘SUMMER, mag ik wat kleren van je lenen???’ vraag ik aan me zus als ik haar kamer binnen kom. Ik doe haar kast open. ‘Ja s goed.’ Hoor ik Summer zeggen. Ik pa een kort jeansrokje uit haar kast en samen met een bruin lang topje. ‘Thanks honey’ zeg ik als ik de kamer uit loop. Ik loop naar me badkamer en meteen haast ik me naar de badkamer. Ik kom uit de badkamer met de kleren aan en met me make-up helemaal gedaan. Ik kijk even op mijn klok. ‘SHIT, ik kom te laat’ roep ik. ‘KAN HET WAT STILLER!’roept mijn vader naar boven. ‘SORRY PAPA!’ roep ik terug. Ik ga naar me kast en haal er een paar nylon kousen uit. Ik pak mijn botjes en doe ze aan. ‘Tienvoor zeven.’ Zeg ik. Ik maak me tas klaar en kijk nog eens in de spiegel of ik er wel goed uit zie. ‘Het moet maar.’ Zeg ik. Ik loop naar beneden. ‘Ik ben weg.’ Zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Ik zet em in mijn auto. Ik begin te rijden. Op weg naar Tom/Bills verblijfshuis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.