Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 13.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:28

494

0

281



Deel 13.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel13.

Ik druk op de bel, ik ben zenuwachtig ja. ‘Hoi Winter kom er in.’ Zegt Bill. Ik loop het huis binnen. ‘Geef je jas maar aan mij.’ Zegt Bill. Ik doe me jas uit en geef hem aan Bill. ‘Mooi huis heb je.’ Zeg ik. ‘dank je, kom maar mee.’ Zegt hij. Ik loop samen met Bill naar de woonkamer waar Gustav, Georg en Tom al zitten. ‘Hoi.’ Zeg ik. Ik ga naast Georg zitten. ‘Wil je iets om te drinken??’vraagt Bill. ‘Cola.’ Zeg ik. ‘Niets straffer.’ Vraagt Tom. ‘De baby.’ Zeg ik terwijl ik naar me buik wijs. ‘Ow ja sorry vergeten.’ zegt hij. Leuk als hij altijd zijn eigen kind gaat vergeten, goede vader denk ik bij mezelf. ‘Asjeblieft.’ Zegt Bill. ‘dank je.’ Zeg ik. Ik neem een slok en zet het glas dan weer weg. ‘Vinden jullie het wat leuk hier??’vraag ik. ‘ja hoor L.A. is wel leuk.’ Zegt Gustav. ‘Is het ook.’ Zeg ik. Ik pak een chipje dat op de tafel staat. ‘Hoe ver ben je al??’hoor ik Bill vragen. ‘Wat bedoel je??’vraag ik. ‘De baby!’ zegt hij. ‘Ow eeuhm iets meer dan twee weken.’ Zeg ik. ‘Zou je niet graag willen weten wie de vader is?’vraagt Georg. ‘Ik weet niet of dat wel nodig is.’ Zeg ik. ‘Elk kind heeft toch recht op een vader.’ Zegt Bill. ‘Ja maar..’ ik zucht eens, ik weet niets meer wat ik moet zeggen, maar ik ga niet zeggen dat Tom de vader is. ‘wat is er nauw?’vraagt Tom. ‘Ik denk niet dat de vader iets met hem/haar wil te maken hebben.’ Zeg ik stil. ‘Waarom denk je dat?’vraagt Bill. ‘Laat ons zeggen dat hij het niet weet.’ Zeg ik. ‘Dus je weet wel wie de vader is??’vraagt Bill. ‘Ja..’ zeg ik stil. ‘Wie dan?,’vraagt Gustav. ‘dat hou ik liever voor me zelf.’ Zeg ik, ik kijk even naar Tom en zie dat hij me aan kijkt. ‘ik ga maar eens beginnen aan het eten.’ Zegt Gustav. ‘Ik help wel!’ zegt Georg. ‘Ik moet nog even wat gaan doen.’ Zegt Bill. Iedereen verdwijnt uit de kamer, lekker subtiel hoor. Ik zie dat Tom opstaat en richting mij loopt. Hij gaat naast me zitten. ‘Welke Jongen zou nauw niet blij zijn om met jouw een kind te willen.’ Zegt Tom. Ik voel hoe de kriebels in men buik heen en weer gaan. ‘Ik weet niet.’ Zeg ik. ‘Wel ik ook niet, Die gast moet wel gek zijn.’ Zegt Hij. ‘Maar hij weet het dan ook niet.’ Zeg ik. ‘Weet je als er ooit wat is kan je bij mij terecht.’ Zegt Tom.Ik voel hoe hij me omarmd, was er dan toch geen plan, maar waarom doet hij ineens zo lief tegen me. Misschien is er wel een plan, is dit het plan, stom plan als je het mij dan vraagt. ‘WE GAAN SINGSTAR SPELEN!’ hoor ik Bill roepen. Ik laat Tom los, ik zie Bill lachen naar Tom. Ik word gek denk ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.