Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 14.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:27

270

0

256



Deel 14.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel14.

‘Komen jullie eten!’ hoor ik Gustav roepen. ‘Laten we het op gelijkspel houden dan.’ Zegt Bill. Ik knik ik loop samen met de rest naar de keuken, waar alle potten al op tafel staan. Ik ga naast Bill aan tafel zitten. ‘het was heel lekker.’ Zeg ik. Ik loop samen met Tom en Georg naar de woonkamer. ‘Hoe laat si het??’vraag ik. ‘Bijna negen uur.’ Zegt Georg. ‘Ik denk dat ik zo maar weer vertrek.’ Zeg ik. ‘nee blijf nauw nog even.’ Zegt Tom. ‘Ik weet niet we moeten er vroeg uit.’ zeg ik. ‘Blijf nog even.’ Zegt Tom. ‘Oké dan.’ Zeg ik maar. Ik ga weer in de zetel zitten. Ik begin een gesprek met Georg over Fall Out Boy. Ja ik ben fan van Fall Out Boy en Georg ook een beetje. Het gaat meestal wel over de muziek, daarom ben ik ook fan en niet voor de gasten. Na een tijdje komen Gustav en Bill er ook bij zitten. Samen praten we nog over de singel en dan si het echt tijd om te gaan. ‘Jongens ik ga maar eens.’ Zeg ik. ‘Oké, we zien je morgen wel.’ Zegt Gustav. Ik geef Gustav een kus en dan volgt Bill dan Georg en als laatste Tom. Ik loop naar de voordeur waar Bill me mijn jas aangeeft. ‘Tot morgen.’ Zeg ik. Ik loop naar mijn auto en stap in. Als ik thuis aan kom loop ik meteen naar mijn kamer, waar ik me omkleed en in bed ga liggen, ik ben uitgeput en dat zou ik vroeger niet geweest zijn, maar nu met de baby is alles anders.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.