Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 15.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:28

592

0

270



Deel 15.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel15.

‘Mam ik ben weg.’ Roep ik naar men moeder. ‘is goed schat. ‘roept ze terug. Ik stap in mijn BMW en start de auto, na een halfuur ben ik bij de platenmaatschappij. Ik loop naar binnen. ‘Morgen Nicole.’ ‘Morgen Winter.’ Zegt ze terug. Ik stap de lift in op naar het tiende verdiep. Ik loop het bureau van Rick binnen. ‘Je bent vroeg.’ Zegt hij. ‘Moet ik weer weg gaan??’vraag ik. ‘Nee gek kind, kom de jongens en Peter zijn er nog niet. Ik zet me met mijn rug naar het raam. ‘Ze zullen daar zijn.’ Zeg ik als ik verschillende stemmen hoor praten. Niet veel later staan ze binnen bij Rick in het kantoor. ‘Oké nu we er allemaal zijn, kunnen we naar de fotoshoot vertrekken.’ Zegt Rick. Ik loop samen met de jongens achter Peter en Rick aan. ‘We gaan wel met een firma auto daar kunnen we allemaal in, het is wel een eindje rijden.’ Zegt Rick. Ik stem toe net zoals de jongens. Ik stap de firma wagen in een BMW, ik ga met Tom op de achterste bank zitten. ‘Waar is die shoot dan??’vraagt Georg. ‘San Francisco.’ Zegt Rick. Ik begin een gesprek met Georg over fall Out Boy. Ik hoor Tom wat mompelen van stelletje emo’s zijn het. ‘NIET WARAR!’ roep ik naar hem. ‘Ik zeg alleen maar wat ik denk.’ Zegt hij. ‘nauw je zit grandioos verkeert, ze maken btw prachtige muziek.’ Zeg ik. Kwaad zet ik me terug goed en pak mijn Ipod. Ik zet fall Out Boy op heb geen zin meer in praten. Ik zie Tom wat verveeld voor zich uit kijken, ik begin me schuldig te voelen dat ik zo riep tegen hem. ‘Sorry.’ Zeg ik . ik zet men Ipod uit en kijk naar Tom die zich omdraait. ‘Ik mocht hen ook geen emo’s noemen.’ Zegt hij. ‘Zand erover??’vraag ik. ‘Zand erover.’ Zegt hij. Ik lach eens. ‘Hoe gaat het met de baby??’vraagt Tom. Verbaast kijk ik hem aan, waarom vraagt hij dat nu. ‘Wel goed.’ Zeg ik. ‘ben je niet misselijk??’vraagt hij. WTF waarom is hij bezorgt. ‘Ja, maar niet altijd, ik moet gewoon letten op wat ik eet.’ Zeg ik. ‘Goed zo en wat zeggen je ouders??’vraagt hij. ‘SHIT, ik wist dat ik iets vergeten was.’ Zeg ik. ‘Ow, ze weten het nog niet??’vraagt hij. ‘nee, wel ik ben het hen gewoon vergeten te vertellen maar hoe vertel je zoiets aan je ouders dat je zwanger bent van iemand die je helemaal niet goed kent en dat het in een dronken bui was, ze kicken me er uit.’ zeg ik helemaal in paniek. ‘Rustig, ten eerste je vertelt het hen deze avond, ten tweede ze zijn je ouders ze zullen er wel voor je zijn en ten derde als ze je er uit kicken dan kom je gewoon even bij mij en Bill logeren tot dat ze weer tot reden zijn gekomen.’ Zegt Tom. Wow wist niet dat hij zo volwassen was. ‘maar ik weet niet ik durf het niet denk ik.’ Zeg ik stil.’Wat als ik voorstel dat ik met je mee ga deze avond, vertellen we het samen.’ Zegt hij. ‘maar, ..’ ‘Maar wat??’vraagt Tom. ‘dat kan ik toch helemaal niet aan je vragen!’zeg ik. ‘nee inderdaad maar ik stel het je voor.’ Zegt hij. ‘Ik weet niet Tom.’ Zeg ik. ‘Ik zeg heus niets ik zal je alleen maar steunen, je handje vasthouden.’ Zegt hij. ‘Als je wilt..’ zeg ik verlegen. ‘Meis, anders zou ik het niet voorstellen.’ Zegt hij. Ik lach eens. ‘dank je.’ Zeg ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.