Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Pregnant of Tom Kaulitz. » Deel 16.

Pregnant of Tom Kaulitz.

7 juni 2009 - 17:29

487

0

285



Deel 16.

Pregant, but ain't gonna tell Tom about it.Deel16.

‘We zijn er.’ Zegt Peter. Ik stap de auto uit en volg de rest naar de ingang. ‘Groot.’ Zegt Tom. Ik volg Rick naar de bovenste verdieping, ‘Waarom altijd zo hoog.’ Zeg ik kwaad. ‘Winter toch, sorry.’ Zegt Rick. ‘Kan jij toch niets aan doen.’ Zeg ik. ‘Ha jullie zijn er.’ Zegt een vent die me pervers lijkt. ‘Mooie dame ga maar snel mee met Veronique.’ Zegt hij terwijl hij me over me arm streelt. Ik trek me arm weg en loop dan naar de vrouw die de vent aan wees. ‘Hoi, ik ben Veronique.’ Zegt de vrouw. ‘Winter.’ Zeg ik. ‘Ga maar binnen.’ Zegt ze. Ik loop naar binnen en ze een heel rek met kleren staan. ‘We zullen die broek eens proberen.’ Zegt Veronique. Ik knik maar, ze pakt de afgewassen jeans waar een paar gaten in zitten. ‘SEXXI’ zeg ik. ‘heb je dat niet graag.’ Zegt ze. ‘Ja wel hoor.’ Zeg ik. ‘En wat dacht je dan van dit shirtje??’zegt ze. ‘Nice, likei t.’ zeg ik. Ik doe mijn eigen shirt uit en doe het rode linnen shirt aan het is speciaal en het staat me goed al zeg ik het zelf. ‘Hier heb je een paar rode pumps.’ Zegt ze. Ik doe ze aan en ik zie er al meteen veel beter uit. ‘ga nu daar maar zitten.’ Ik ga in de stoel zitten en ze begint met me op te maken. Als ik na een halfuur klaar ben, bekijk ik mezelf in de spiegel. ‘Wow, zo mooi.’ Zeg ik. ‘Kom ga nu maar, ze zullen wel aan het wachten zijn.’ Zegt Veronique. Ik knik even en loop dan de studio weer in. Ik zie iedereen naar mij kijken. ‘WOW!’ hoor ik de jongens zeggen. Ik lach eens en loop dan naar hen toe. ‘Oké kunnen we beginnen. Ga allemaal maar daar staan.’ Zegt de vent. Ik loop al pratend met Georg naar het witte doek. ‘Winter ga jij maar in het midden staan en neem gewoon een pose aan. Jongens jullie gaan er rond staan.’ Zegt hij. Ik doe wat hij zegt en geef gewoon een pose aan. Na een paar shots verander ik van pose en richting. Bill legt zijn hand opmijn schouder en Georg doet net het zelfde langs de andere kant. ‘Nu jongens ga allemaal op een lijn staan en pak dan Winter op zodat ze in jullie armen ligt.’ Ik laat me op pakken door Tom en Georg. Dan komen Bill en Gustav er bij staan. Ik leg me goed en pak een pose aan voor zover dat mogelijk is. ‘Tom hou me vast want anders.’ Zeg ik. ‘ow wat dan??’vraagt hij. ‘gaat het je niet goed bekomen’ zeg ik. BAF ‘BILL!!’ roep ik. Sorry, sorry.’ Zegt hij. ‘Oké het is al goed.’ Zeg ik. ‘Jij bent lekker.’ Zegt Tom. ‘Weet ik!!’ ‘EGO!’ roept Tom. Ik steek mijn tong uit naar hem en loop de kleedkamer weer in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.